جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام محبی

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه استان قزوین، دانشجو را نماد بصیرت و مبارزه با استکبار دانست و گفت: امروز دانشجو باید تکلیف خود را بداند، زیرا دانشجویان دیروز با آگاهی از تکالیف خود کارهای بزرگی از جمله تسخیر لانه جاسوسی را انجام دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزایر «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد محبی در جمع دانشجویان منتخب استان قزوین، گفت: اسلامی سازی دانشگاه از تاکیدات امام خمینی(ره) محسوب می‌شود که ضروری است، دانشجویان به عنوان قشر فرهیخته جامعه اسلامی به این امر مهم توجه ویژه داشته باشند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین با بیان این که امام خمینی(ره) دانشگاه را مبدا تحول می دانستند، چرا که از دیدگاه امام راحل، اسلامی کردن جامعه نیز باید از دانشگاه آغاز شود، افزود: تداوم مبارزه با استکبار و استعمار و حفظ حاکمیت ملی باید در بین قشر دانشجو ترویج داده شود.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های پیام نور استان قزوین، دانشجو را نماد بصیرت و مبارزه با استکبار دانست و افزود: امروز دانشجو باید تکلیف خود را بداند، زیرا دانشجویان دیروز با آگاهی از تکالیف خود کارهای بزرگی از جمله تسخیر لانه جاسوسی را انجام دادند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: وظیفه دیگر دانشجو، دریافت و افزایش بصیرت و آگاهی است، چراکه دشمن بیشترین سرمایه گذاری خود را در دانشگاه ها کرده و این دانشگاه ها هستند که مورد هجمه دشمنان بوده از این رو دانشجویان باید هوشیار باشند.

برنامه تروریستی دشمنان در کشور ناکام است

 حجت الاسلام محبی به برنامه ریزی استکبار جهانی و ایجاد جو نا امنی در کشور بیان کرد: دشمنان به خیال خام خودشان می خواهند در این کشور امنیت ملت ایران را به مخاطره انداخته که نمونه آن در این ساله به خوبی مشهود بود که  درشهرستان چابهاربرنامه تروریستی وناجوانمردانه خود را به مرحله اجرا در آوردند.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های پیام نور استان قزوین، تصریح کرد: برنامه های تروریستی دشمنان علیه ارزش های انقلاب اسلامی همیشه ناکام بوده و این نوع جنایات وحشیانه وگستاخانه نمی تواند این کشور را از آرمان های انقلاب اسلامی فاصله اندازد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha