جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سفیران سلامت

طرح «سفیران فرهنگ و سلامت» استان بوشهر، به عنوان تجربه برتر کشور از طرف دبیرخانه ستاد اقامه نماز کشور انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، طرح سفیران فرهنگ و سلامت استان بوشهر، به عنوان تجربه برتر کشور از طرف دبیرخانه ستاد اقامه نماز کشور انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفت.
دبیر ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اعلان این خبر به خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر گفت: طرح سفیران فرهنگ و سلامت از سه سال پیش در مدارس استان بوشهر به اجرا در آمده که در این طرح، کارشناسان دینی ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم پزشکی با اختصاص یک روز کاری خود در هفته در مدارس پیرامون محل خدمت خود، مباحث فرهنگی تبلیغی همراه با نشاط معارفی و به کارگیری شیوه های تبلیغ نوین و استفاده از امکانات مدارس هوشمند را اجرا می کنند.

حجت الاسلام مجتبی احمدی افزود: این فعالیت ها که در محورهای فرهنگی، تبلیغی و تفریحی صورت میگیرد شامل اقامه نماز جماعت، حضور در کلاس های درس، جلسات پرسش و پاسخ، بیان معارف دینی در قالب داستان های کوتاه و جذاب، اجرای مسابقات، پخش فیلم و کلیپهای کوتاه معرفتی، حضور در جشن ها و مراسم صبحگاه مدارس و شرکت در اردوهای علمی و فرهنگی است.

وی بیان داشت: چشم‌گیر بودن این فعالیت ها در سطح استان سبب شد تا از طرف دبیرخانه ستاد اقامه نماز کشور این طرح به عنوان تجربه برتر کشوری مورد تجلیل قرار گیرد و دبیر ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به همراه حجت الاسلام محمد قادری عضو هیئت اندیشه ورز ستاد اقامه نماز، به بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز در استان سمنان که با حضور ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و مسئولین کشوری برگزار شد، دعوت شود تا طرح سفیران فرهنگ و سلامت را برای حاضران در جلسه تببین نمایند.

وی از حمایت های مادی و معنوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تشکر و اظهار امیدواری کرد: مسئولان استانی توجه بیشتری به ظرفیت کارشناسان دینی استان کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha