جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
انتصاب

حوزه/ در مراسمی با حضور جمعی از ائمه جمعه و جماعات و مدیران دستگاه های اجرایی استان قزوین، کاظم زمانی به عنوان رئیس جدید دفتر نماینده ولی فقیه در استان، معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، در مراسمی با حضور جمعی از ائمه جمعه و جماعات و مدیران دستگاه های اجرایی استان قزوین،  کاظم زمانی به عنوان رئیس جدید دفتر نماینده ولی فقیه در استان، جایگزین حجت الاسلام ابوالفضل زاجکانی شد.

کاظم زمانی در مراسم معارفه خود برگزار شد، گفت: امروز آنچه که برای استان قزوین حائز اهمیت بوده، این است که بتوانیم مطالبات مقام معظم رهبری فرزانه انقلاب اسلامی و آرمان های والای شهیدان را در استان قزوین به مرحله اجرا در آوریم.

وی ادامه داد: براساس بیانات مقام معظم رهبری، امروز هیچ بخشی به تنهایی نمی تواند مشکلات را بر طرف کند، بلکه باید با انسجام و همدلی بتوانیم این مسیر را به خوبی طی کنیم و مطالبات راهگشا و حکیمانه رهبر معظم انقلاب را با محوریت نماینده معظم له در استان و ائمه جمعه و جماعات و روحانیون به خوبی  پیش ببریم.

 زمانی اظهار کرد: ارتباط با جوانان مومن و انقلابی یکی از اولویت های جدی دفتر امام جمعه خواهد بود و این مسئله نیز در دوره های گذشته مشهود بود و این روند باید تداوم داشته باشد.

وی، دفتر امام جمعه را فارغ از هرگونه وابستگی جناحی و حربی دانست وبیان کرد: دفتر امام جمعه ملجا و مامن همه گروه ها و اقشار مختلف است و شاخصه اصلی ما در برنامه ها وکارهای دفتر، رهنمودهای مقام معظم رهبری بوده و باید تلاش خود را برای ارتباط بیش از پیش با همه اقشار در بخش های مختلف داشته باشیم.

در پایان از زحمات و تلاش های حجت الاسلام ابوالفضل زاجکانی تقدیر و کاظم زمانی به رئیس دفتر جدید امام جمعه قزوین معرفی شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha