جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سخنرانی آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ آیت الله موسوی جزایری، بر لزوم آشنایی با سیره علمای قدیم تأکید کرد و گفت: علمای اسلام مقابل شیاطین سینه سپر کرده در خطوط مقدم با آن‌ها مبارزه می‌کنند تا مبادا انحرافی در فکر و عقیده جوانان ایران زمین ایجاد شود؛ به همین دلیل لازم است تا جوانان با سیره آن عالمان مجاهد آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در مراسم عمامه گذاری جمعی از طلاب مدرسه علمیه آل‌طیب، با بیان اینکه علمای اسلام، سربازان ولی‌عصر(عج) هستند، اظهارداشت: لباس علما، عبا، قبا و عمامه بوده و اسلحه‌ای آنان که با دیگر سلاح‌ها تفاوت دارد «علم»، «عقل»، «استدلال»، «منطق» و «عواطف» آنان می‌باشد.

امام جمعه اهواز ادامه داد: علمای اسلام نسبت به آحاد مردم همچو پدر نسبت به فرزندانشان هستند؛ به طوری که آنان با کمال محبت از فرزندان خود استقبال و اگر مشکلی داشته باشند، کمکشان می‌کنند.

آیت الله موسوی جزایری، با بیان اینکه دشمنان در برهه کنونی به فکر انحراف اعتقادی جوانان مسلمان هستند، گفت: علمای اسلام مقابل شیاطین سینه سپر کرده در خطوط مقدم با آن‌ها مبارزه می‌کنند تا مبادا انحرافی در فکر و عقیده جوانان ایران زمین ایجاد شود؛ به همین دلیل لازم است تا جوانان با سیره آن عالمان مجاهد آشنا شوند.

آیت الله موسوی جزایری، در پایان گفت: باید بیشتر علمای دین، علمای تشیع را بشناسیم و از وجود آنان بهره‌ بگیریم؛ چراکه علما کسانی هستند که جلوی شیاطین می‌ایستند و در این مسیر به خاطر دفاع از حقوق مردم، هدایت و ارشاد آنان جان خود را به خطر می‌اندازند تا به مردم خدمت کنند.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha