جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین معصومی لاری

حوزه/ معاون فرهنگ دینی و سازمانی معاونت فرهنگی قوه قضائیه با بیان اینکه هنرِ مسئول فرهنگی در عین کمبود اعتبار و امکانات مشخص می شود گفت: طرح جام معرفت یکی از بهترین طرح های فرهنگی در سطح کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام سید محمد مسعود معصومی لاری، معاون فرهنگ دینی و سازمانی معاونت فرهنگی قوه قضائیه، صبح امروز در جمع مسئولان فرهنگی حوزه‌های قضایی و سازمان‌های وابسته به قوه قضائیه در استان یزد با تاکید بر اینکه انجام فعالیت های فرهنگی در حوزه خانواده از ضروریات است اظهار داشت: هر چند که در این سال ها فعالیت های بسیار خوبی در  این راستا صورت گرفته اما با توجه به اهمیت این مقوله نیاز است که برنامه های بیشتری در حوزه خانواده تدوین و اجرا گردد.

این مقام مسئول با بیان اینکه برخی کار فرهنگی را منوط به تخصیص بودجه فرهنگی می‌دانند و همواره از کمبود اعتبار و امکانات گلایه دارند، گفت: هنر آن است که یک فرد فرهنگی در عین کمبود اعتبار و امکانات با تکیه بر خلاقیت و اندیشه خود یک کار فرهنگی ماندگار و اثر گذار انجام دهد.

وی یکی از فعالیت های بسیار خوبی که در حوزه فرهنگی انجام گرفته را، جام معرفت دانست و افزود: جام معرفت یک طرح کتابخوانی جمعی است و افراد به صورت تیم با مطالعه کتاب تعیین شده به رقابت با تیم‌های رقیب می‌پردازند.

معاون فرهنگ دینی و سازمانی معاونت فرهنگی قوه قضائیه، طرح جام معرفت را یک طرح دقیق، جذاب و هوشمندانه ارزیابی و اضافه کرد: این طرح ابتدا از دادگستری شروع و در مراحل بعدی در کل کشور و برای همه دستگاه‌ها اجرا می‌گردد.

حجت‌الاسلام معصومی لاری اظهار کرد: طرح جام معرفت در یک رقابت جذاب و هیجان انگیز میل به مطالعه و رقابت در کتابخوانی را افزایش می‌دهد و اهداف بسیار خوب و ارزشمندی را محقق می‌سازد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha