جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
معاون فرهنگی دادگستری استان یزد

حوزه/ معاون فرهنگی دادگستری استان یزد از اجرای طرح «۴۰مسجد ، ۴۰قاضی» در استان خبر داد و گفت: در این طرح قضات مجرب و فرهیخته دادگستری در در مساجد حاضر خواهند شد و ضمن تبیین اهداف نظام اسلامی و خدمات دستگاه قضاء، به پرسش های حقوقی مردم پاسخ خواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، محمدرضا عرشیان، معاون فرهنگی دادگستری استان یزد در جمع مسئولان فرهنگی حوزه های قضایی و سازمان های تابعه قوه قضاییه در استان یزد به اجرای طرح«40مسجد، 40قاضی» در استان یزد اشاره کرد و گفت: این طرح فرهنگی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان یزد اجرا می شود.

وی افزود: در طرح«40مسجد، 40قاضی»، قضات مجرب و فرهیخته دادگستری در مساجد حاضر خواهند شد و ضمن تبیین اهداف  انقلاب و نظام اسلامی و خدمات دستگاه قضایی، به پرسش های حقوقی مردم پاسخ خواهند داد.

این مقام مسئول اضافه کرد: مردم باید نسبت به یکسری از قوانین کشور آشنایی داشته باشند، تا بتواند اگر روزی با مشکلی روبه رو شدند، بتوانند با روش های قانونی آن را حل و فصل کنند.

عرشیان در ادامه با انتشار 40خاطره ماندگار از قضات مجرب دادگستری گفت: این کار تحت عنوان«40قاضی، 40خاطره» منتشر خواهد شد.

معاون فرهنگی دادگستری استان یزد در پایان با اشاره به اینکه در راستای تحقق اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی باید با تمام توان فعالیت کرد، یادآور شد: در این مسیر می توان از هسته های جهادی و اجرای برنامه های فرهنگی متنوع بهره گرفت.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha