جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محسن مهریزی

​حوزه/ نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: به مناسبت هفته وحدت حوزه و دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین محسن مهریزی، در جمع طلاب و دانشجویان استان کردستان سخنرانی خواهند داشت.

علی اصغر دریایی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: به مناسبت هفته وحدت حوزه و دانشگاه، حوزه علمیه استان کردستان از برخی کارشناسان و اساتید حوزوی دعوت به عمل آورده است.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان تاکید کرد: به همین منظور حجت الاسلام و المسلمین محسن مهریزی سه شنبه هفته آینده در سفری به استان کردستان در همایش وحدت حوزه و دانشگاه حضور خواهد یافت.

دریایی در ادامه سخنان خود گفت: براساس برنامه ریزی های به عمل آمده حجت الاسلام و المسلمین مهریزی روز صبح سه شنبه هفته جاری در جمع طلاب و دانشجویان بیجار و در محل دانشگاه پیام نور این شهرستان سخنرانی خواهد داشت.

این استاد حوزوی تاکید کرد: یکی دیگر از برنامه های حجت الاسلام و المسملین مهریزی حضور در جمع مسئولان و دانش آموزان مدارس صدرای شهرستان بیجار خواهد بود.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان اظهار داشت: حجت الاسلام و المسلمین مهریزی در ادامه سفر به استان کردستان، بعدازظهر همان روز در مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان قروه در جمع طلاب سخنرانی خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha