جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
همایش تقدیر از دانش آموزان «با غیرت» مدرسه وابسته به حوزه علمیه در اهواز

حوزه/ حجت الاسلام سبزی، با اشاره به فعالیت گسترده طلاب و روحانیون شوشتری در مدارس دانش‌آموزی، گفت: هر روحانی به همراه چند طلبه در مدارس دانش‌آموزی مستقر شده و علاوه بر اقامه نماز که یکی از کارهای روتین طلاب است، به امر کلاس داری، ارائه آموزش‌های دینی و اخلاقی مشغول هستند.

حجت الاسلام حمیدرضا سبزی، مدیر مدرسه علمیه جزائریه شوشتر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به فعالیت گسترده روحانیون در مدارس دانش‌آموزی شهرستان شوشتر، اظهار داشت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص توجه به اهمیت پرورش در کنار آموزش، تعداد ۳۰ نفر از روحانیون مدرسه علمیه را در مدارس دانش‌آموزی مستقر کردیم تا به صورت تمام وقت، همراه دانش آموزان بوده و به انجام فعالیت‌های تربیتی پردازند.

وی با بیان اینکه روحانیون در مدارس شوشتر و شعیبیه مشغول به فعالیت هستند، گفت: هر روحانی به همراه چند طلبه در مدارس دانش‌آموزی مستقر شده و علاوه بر اقامه نماز که یکی از کارهای روتین طلاب است، به امر کلاس داری، ارائه آموزش‌های دینی و اخلاقی مشغول هستند.

حجت الاسلام سبزی، گستره فعالیت روحانیون را در مدارس امین سطح ۱، سطح ۲ و مدارس آیت الله سیستانی در بخش شعیبیه دانست و گفت: کادر تربیتی مدرسه طی جلساتی مستمر، فیش‌هایی را در اختیار طلاب و روحانیون قرار می‌دهد تا سطح آموزشی دانش آموزان در مناطق چندگانه شوشتر همسان و هماهنگ به جلو رود و به این طریق از برخی موازی کاری‌ها، جلوگیری می‌کنیم.

مدیر مدرسه علمیه جزائریه شوشتر، در پایان با بیان اینکه عرصه فعالیت در مدارس دانش‌آموزی، بسیار گسترده و وسیع است، اظهار داشت: لازم است تدابیر ویژه‌تری از سوی مرکز مدیریت صورت گیرد تا مدارس علمیه خوزستان بتوانند با اهتمام و جدیت بیشتری به آموزش نوجوانان بپردازند.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha