جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تقدیر شهردار منطقه ۶ اهواز از اقدام جهادی روحانیون

حوزه/ آیت اهوازی، شهردار منطقه ۶ اهواز از اقدام جهادی و به‌موقع روحانیون در راستای کمک به مردم منطقه کوی علوی اهواز، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، فرمانده بسیج طلاب و روحانیون استان خوزستان به همراه شورای راهبردی بسیج طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز با آیت اهوازی، شهردار منطقه ۶ شهرداری کلان‌شهر اهواز، دیدار کردند.

در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های جهادی صورت گرفته در خدمت‌رسانی به مردم، پس از معضل آب‌گرفتگی معابر، مطرح شد: با توجه به فعالیت گسترده وهابیت و سلفی‌گری، لزوم تعامل و هم‌افزایی در عرصه خدمات فرهنگی در مناطق کوی علوی، مندلی و... به شدت احساس می شود و امید است که تعامل حوزه با شهرداری، بیش از پیش افزایش یابد.

همچنین مسئول بسیج طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام خامنه‌ای اهواز، در این نشست گفت: با اینکه به دلیل معضلات زیرساختی و ناکارآمدی برخی مسئولین همچنان مشکلات باقی است، اما قدردانی از تلاش‌های جهادی صورت گرفته و همچنین تشکر از مسئولین جهادی و خدمت گذار را وظیفه خود می‌دانیم.

لازم به ذکر است، در انتهای این جلسه، آیت اهوازی، شهردار منطقه ۶ اهواز از اقدام جهادی و به‌موقع روحانیون در راستای کمک به مردم منطقه کوی علوی اهواز، تقدیر و تشکر کرد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha