جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام علی اصغر ایزدی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بجنورد

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بجنورد با بیان اینکه متأسفانه الآن قشر جوان و تحصیل کرده کار را تنها در قالب کار دولتی و اداری می‌بیند، در حالی که کار در اسلام مفهوم بسیار فراتری دارد، خواستار توجه بیشتر صداوسیما و رسانه‌ها به ترویج فرهنگ کار و تلاش در جامعه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی‌اصغر ایزدی، عصر امروز در نشست مدیر و مسئولان حوزه علمیه با مدیرکل و معاونان صداوسیمای خراسان شمالی، خواستار توجه بیشتر صداوسیما به ترویج فرهنگ کار و تلاش در جامعه شد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بجنورد افزود: کار کردن در اسلام ارزش والایی دارد، ازاین‌رو لازم است در برنامه‌های شبکه استانی اترک، بها و ارزش بیشتری به نفس کار کردن داده شود.

حجت‌الاسلام ایزدی خاطرنشان کرد: متأسفانه الآن قشر جوان و تحصیل کرده کار را تنها در قالب کار دولتی و اداری می‌بیند، در حالی که کار در اسلام مفهوم بسیار فراتری دارد.

وی تصریح کرد: ازاین‌رو انتظار می‌رود در برنامه‌های صداوسیمای خراسان شمالی بیشتر به نظر اسلام در مورد اصل کار و تلاش پرداخته شود تا مردم به سمت کار و تلاش بیشتر سوق داده شوند.

نشست‌های فصلی کارشناسان مذهبی صداوسیما

حجت‌الاسلام مهدی مهرپویان، مسئول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی هم در این دیدار پیشنهاد داد نشست‌های فصلی با حضور کارشناسان مذهبی صداوسیما به‌منظور ارائه سرفصل‌های تبلیغی و محتوایی برگزار شود.

وی افزود: لازم است قبل از ورود به مناسبت‌های ویژه ازجمله محرم و رمضان سرفصل‌های رسانه‌ای و رویکردهای تبلیغی برای عمق‌بخشی به برنامه‌های صداوسیما از سوی حوزویان و کارشناسان مذهبی مطرح شود.

اجرای برنامه‌های بصیرتی و گفتمانی در مدارس علمیه

حجت‌الاسلام امید رحمانی، مسئول اداره فرهنگی، اجتماعی و سیاسی حوزه علمیه خراسان شمالی هم در این نشست، با اشاره به برگزاری برنامه‌های بصیرتی و گفتمانی در مدارس علمیه استان به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب با حضور اساتید برجسته، از مسئولان صداوسیمای خراسان شمالی خواست اهتمام ویژه‌ای به پوشش رسانه‌ای این برنامه‌ها داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha