چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
تصاویر/ پنجمین نمایشگاه دستاوردهای علمی مراکز پژوهشی حوزه-۷

حوزه/ اندیشکده مهدویت مسجد مقدس جمکران با ۷۹ اثر در پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی حوزوی حضور یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، 60 موسسه و مرکز پژوهشی حوزوی آخرین دستاوردهای علمی خود را به پنجمین نمایشگاه دستاوردهای حوزوی پژوهشی در مصلای قدس قم آورده اند.

بر اساس این گزارش: از بین این مرکز علمی و دینی می توان به اندیشکده مهدویت اشاره کرد که با ادغام دو واحد انتشارات و مرکز پژوهش مسجد مقدس جمکران شکل گرفته است و امسال با 79 اثر از جمله آخرین آثار خود را در حوزه معارف قرآن و اهل بیت(ع) در این نمایشگاه عرضه کرده است.

کتاب غیبت شیخ طوسی، موعود شناسی و پاسخ به شبهات، عصر امام(عج)، دالسلام، راز پیوند عاشورا و مهدویت، سفر تا قاف عشق و پیشوای اینترنتی از کتبی است که در این نمایشگاه عرضه شده است.

از جمله آثار این غرفه میتوان به گفتمان جهانی مهدویت و آینده بشریت، نشانههای ظهور، بصیرت از نگاه قرآن، من میتوانم، تقابل شیطان با نماز، ظهور حضرت مهدی(عج) و عالم ذر اشاره کرد.

خاطرنشان می شود: این نمایشگاه با حضور 60 موسسه و مرکز پژوهشی و در سه بخش دستاوردها، دستاوردهای فاخر چهل ساله و پژوهش های حوزویان در عرصه انقلاب اسلامی برپا شده است و تا 30 آذرماه  هر روز از ساعت ۹صبح الی ۱۹ در مصلای قدس قم، میزبان علاقه مندان به مطالعه آثار پژوهشی حوزه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha