جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام علیرضا احمدی

حوزه/ استاد حوزه علمیه خراسان شمالی با انتقاد از به روی صحنه رفتن تئاتر سخیف و هنجارشکنانه «یک دقیقه سکوت» در دانشگاه بجنورد، این اقدام غیرفرهنگی را مایه تأسف و حیرت دانست و خواستار برخورد قاطع و صریح با خاطیان شد.

حجت‌الاسلام علیرضا احمدی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، در واکنش به اجرای تئاتر سخیف «یک دقیقه سکوت» در دانشگاه دولتی بجنورد، اظهار کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی با رویکرد هنجارشکنانه در محیط علم و ادب بسیار تعجب‌آور و مایه تأسف و حیرت است.

وی افزود: چه عاملی باعث شده که برخی افراد با نگاه‌های ضد دینی و گرایش‌های غیراخلاقی در محیط علمی به ارزش‌ها توهین کرده و مسئولین مربوطه هم تنها اعلام می‌کنند این اقدام بدون هماهنگی بوده است.

حجت‌الاسلام احمدی که مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی هم است، تصریح کرد: آیا این ادعا خود نوعی بی‌مبالاتی را در ذهن افراد متبادر نمی‌کند که هر کسی با هر نگاه منحرفانه می‌تواند در این محیط، به مسائل دینی و ارزش‌ها بتازد و جایگاه‌های نظارتی در دانشگاه را به تمسخر بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: چطور امکان دارد انقلابی که ثمره ده‌ها هزار شهید و نتیجه مبارزات طولانی علما و اندیشمندان و دانشجویان و نخبگان و اقشار گوناگون است و دشمنان قسم‌خورده ملت عزیزمان را به زانو درآورده، از سوی برخی افراد به سخره گرفته شود؟

حجت‌الاسلام احمدی اظهار کرد: در برابر این هنجارشکنی قبیح شایسته است مسئولین دانشگاه بجنورد از سمت خود استعفا داده و اقدام عملی خود را به نمایش بگذارند.

این استاد حوزه علمیه افزود: در آستانه جشن بزرگ چهل‌سالگی انقلاب اسلامی که دشمنان از هر سو با دشنه‌های ننگین و مزورانه به دنبال ایجاد بلوا و تشنج و آلودگی فضای ذهنی ملت ما هستند، باید مسئولین دانشگاه بیش از پیش به آرمان‌های انقلاب و امام راحل ارج نهاده و با برخورد قاطع و سریع با خاطیان، برائت خود را از این اقدام نابخردانه اعلام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha