جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
خانم دکتر خدیجه جلالی

حوزه/ جلالی با بیان این که یکی از اهداف ما در مجتمع علوم اسلامی کوثر هدایت روند آموزشی به سمت پژوهش محوری است، گفت: این مجتمع با هدف تکمیل رسالت علمی پژوهشی، اقدام به تاسیس پژوهشکده برای بهرمندی از دستاوردهای بانوان پژوهشگر کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، خانم دکتر خدیجه جلالی، امروز در آئین افتتاحیه پژوهشکده مطالعات تخصصی کوثر که در محل مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر تهران برگزار شد، با بیان اینکه پژوهشکده مطالعات تخصصی کوثر اولین پژوهشکده تخصصی بانوان در سطح استان تهران است، گفت: این مجتمع با هدف ترویج و تبلیغ مبانی دینی از سال 1363 با عنوان حوزه علمیه تاسیس شد و الحمدلله از همان ابتدا روال آموزشی، تبلیغی و پژوهشی خود را با موفقیت طی کرده است.

وی افزود: مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر با هدف تکمیل رسالت علمی پژوهشی، اقدام به تاسیس پژوهشکده جهت بهرمندی از دستاوردهای بانوان پژوهشگر نموده است.

 مدیر مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر تهران اظهار کرد: یکی از مسائلی که در موضوع پژوهش باید به آن توجه شود، تولید علم و تحول بنیادین است و لازمه آن فراهم ساختن زیرساخت های مربوطه است، لذا یکی از اهداف ما در مجتمع علوم اسلامی کوثر هدایت روند آموزشی به سمت پژوهش محوری بود و طی سال های گذشته گام هایی در این راستا برداشته شد و الحمدلله توانستیم موفقیت های بسیاری را کسب کنیم.

خانم جلالی با بیان این که تاکنون بیش از 300 عنوان پایان نامه در سطح 2 و 3 ثبت شده است، گفت: علاوه بر این بیش از 100 اثر نیز در قالب مقاله و کتاب به چاپ رسیده، همچنین انتشار دو نشریه علمی، فرهنگی و اجتماعی نیز از جمله فعالیت های پژوهشی این مجتمع بوده است. 313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha