جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مهدویت

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول(س) الشتر از برگزاری کارگاه تخصصی آموزش مهدویت برای خواهران طلبه این مدرسه خبر داد .

فرشته شاهوردی در حاشیه برگزاری این کارگاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد از برگزاری کارگاه تخصصی آموزش مهدویت در مدرسه علمیه بنت الرسول(س) الشتر خبر داد و گفت: طلاب با حضور در این کارگاه، وظایف ورسالت های تبلیغی خود در زمان غیبت امام عصر(عج) را برای تبلیغ و تبیین در بین مخاظبان آموزش می بینند .

وی با بیان اینکه در زمان غیبت امام عصر(عج) باید منتظران آن امام همام در خصوص مسائل و وظایف غیبت علم ،آگاهی و بصیرت داشته باشند، اظهار داشت: در این کارگاه مبلغان توانایی پاسخگویی به شبهات منتظران ،آشنایی با فرقه هاو جریان های انحرافی مهدویت و... را نیزآموزش خواهند دید.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول(س) الشتر در ادامه با اشاره به حضور طلاب این مدرسه در توانمند سازی افراد جامعه در راستای ارتقاء دانش دینی و فرهنگی، گفت: خواهران طلبه با حضور در بین مددجویان کمیته امداد امام (ره) و دیگز نهادها با برگزاری کارگاههای متعدد برای مددجویان تحت پوشش در ارتقاء دانش دینی و بصیرت افزایی مددجویان رسالت خود را انجام می دهند .

شاهوردی در پایان از آموزش و اعزام خواهران طلبه به مدارس مقاطع مختلف شهرستان الشتر خبر داد و خاطر نشان کرد: طلاب با حضور در بین دانش آموزان علاوه بر اقامه نماز جماعت پاسخگوی سؤالات و شبهات دانش آموزان هستند و در این راستا مشاوره هایی را به این قشر ارائه خواهند داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha