جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کودکان اربعینی

حوزه/ جشنواره «غنچه های امید» با هدف تعالی روحیه اجتماعی کودکان با مناسبت های ملی، مذهبی ، اجتماعی و آموزش غیرمستقیم مفاهیم و آموزه های انقلابی، در مشهد برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، وجیهه رفاهی با اشاره به اهداف طرح جشنواره غنچه های امید گفت: جشنواره غنچه های امید با هدف تعالی روحیه اجتماعی کودکان  با مناسبت های ملی، مذهبی ، اجتماعی و آموزش غیرمستقیم مفاهیم و آموزه های انقلابی  برگزار می گردد.

دبیر چهارمین جشنواره غنچه های امید در ادامه به موضوعاتی چون آداب زیارت و سبک زندگی اسلامی، دهه فجر، ایثار و جهاد، انتظار، خدمات اجتماعی و استفاده از کالای ایرانی را از جمله محورهای این برنامه بیان کرد.

وی، اولویت طرح را با تاکید بر اصل کودک محوری و مشارکت کودکان، خانواده و مربیان در آموزش و ارتقاء سطح مهارت های اجتماعی دانست و اظهار کرد: مخاطبان این طرح را کودکان، مربیان، مادران و خانواده هستند.

رفاهی در پاسخ به سوال خبرنگار «حوزه» درباره نحوه حضور حوزویان در طرح جشنواره غنچه های امید، گفت: بانوان حوزوی می توانند در قالب مربی آزاد در این طرح شرکت و به عنوان مربی کودک حضور پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه در بخشی از این طرح کودکان می توانند در مسابقه عکس با امام جماعت، روحانی محل، مکان های مقدس مانند حرم رضوی شرکت کنند، افزود: عکس با روحانی مسجد و محل می تواند بازتاب فرهنگی بهتر و موثرتری در فضای مجازی داشته باشد و حتی باعث شکست تصویر سلبریتی ها در فضای مجازی می شود.

رفاهی با بیان اینکه این جشنواره در بخش کودک به صورت فردی و گروهی و در قالب قرآنی، دکلمه، کتابخوانی، پرده خوانی، سرود، نماهنگ و نمایش صحنه است، اظهار کرد: همچنین در این طرح برای مربیان، مادر و کودک دوره های آموزشی مختلف برگزار می گردد.

دبیر چهارمین جشنواره غنچه های امید خاطر نشان کرد: مربیان و والدین در بخش خدمات اجتماعی می توانند عکس نوشته ی کودک خود را در قالب یک خدمت با موضوع حمایت ار کالای ایرانی، لوازم التحریر ایرانی، احترام به دیگران، عکس کودک با پاکبان محله و شان و منزلت اجتماعی، تصویر کودک با امام جماعت مسجد ارسال کنند.

علاقه مندان می توانند برای ثبت نام در جشنواره و ارسال عکس در شبکه های اجتماعی به آیدی @ghonche_omif4 مراجعه کنند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۴

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha