شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ حضور مردم و علما در بیت مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی

حوزه/ طلاب مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز، در اقدامی جمعی ثواب یک روز تحصیلی‌شان را به روح بلند آیت‌الله هاشمی شاهرودی هدیه کردند.

حجت الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به ارتحال آیت‌الله هاشمی شاهرودی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهارداشت: ایشان یکی از شخصیت‌های برجسته دینی کشور و از یاران بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است که درگذشت ایشان را تسلیت عرض می‌نماییم.

وی با بیان اینکه شخصیت علمی آیت‌الله هاشمی شاهرودی، الگوی خوبی برای طلاب و روحانیون است، گفت: این مجاهدِ مبارز، سالیان درازی را در نجف اشرف تحصیل کرده و خدمات علمی بی‌شماری به حوزه‌های علمیه داشته‌اند؛ کما اینکه از حیث بصیرتی نیز همواره با درایت به‌موقع، دسیسه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج)، با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی شاهرودی، یکی از شاگردان برجسته آیت‌الله صدر هستند، بیان کرد: با توجه به اهمیت خاص حضرت آیت‌الله شاهرودی به مباحث علمی و اشاره رهبر عزیز انقلاب به این مسأله، روحیه علمی و بصیرتی این عالم فرهیخته، می تواند سرمشق خوبی برای طلاب و روحانیون جوان مدارس علمیه باشد.

حجت الاسلام موسوی، در پایان با اشاره به تأثر طلاب و روحانیون اهوازی از درگذشت این عالم مجاهد، تصریح کرد: در این راستا، طلاب مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز، در اقدامی خودجوش، ثواب و فضیلت یک روز تحصیلی‌شان را به روح مقدس آیت‌الله هاشمی شاهرودی هدیه کردند.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha