جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سردار فتح الله جمیری

حوزه / سردار جمیری گفت: مرور سیر انقلاب نشان ‌دهنده این است که رسیدن انقلاب به ۴۰ سالگی، مدیون حضور و حمایت اعتقادی مردم از این حرکت عظیم تاریخی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، سردار فتح ‌الله جمیری، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، امروز در نشست مجمع عالی بسیج استان یزد که در فرهنگسرای غدیر یزد برگزار شد با عرض تسلیت درگذشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مرور سیر انقلاب نشان ‌دهنده این است که رسیدن انقلاب به ۴۰ سالگی، مدیون حضور و حمایت اعتقادی مردم از این حرکت عظیم تاریخی است.

این مسئول نظامی افزود: درواقع اولین فرصتی که تشکیل مجمع بسیج و گردهمایی نخبگان بسیج برای ما فراهم می‌سازد، این است که ما ظرفیت‌های مردمی درون سپاه و بسیج را شناسایی کرده و بهره‌وری از آن را به معنای واقعی برسانیم.

وی با بیان اینکه در حقیقت انقلاب اسلامی از گذشته تاکنون انقلابی به‌ تمام‌معنا بر پایه مردم استوار بوده خاطر نشان کرد: به‌ این معنا که شکل‌گیری، ظهور، بروز و پیشرفت آن با تکیه ‌بر توان و حضور مردم میسر شده، کما اینکه هدایت و رهبری‌های امام راحل و مقام معظم رهبری در این راستا تکمیل‌ کننده آن بوده است.

جمیری در ادامه با اشاره به اینکه امروزه مجموع مراکز آموزشی کشور ما با کل مراکز آموزشی اروپا برابری می‌کند، گفت: هرچند که ممکن است که سطح متفاوتی داشته باشند، اما وجود ظرفیت نیروی انسانی سبب تشکیل و شکل‌گیری مراکز آموزشی با چنین کمیتی شده است.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha