جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام طائب

حوزه/ فرمانده قرارگاه بصیرتی عمار با بیان این که آمریکایی ها در برجام به‌دنبال نجات اسرائیل بودند، اظهار کرد: رئیس جمهور فعلی آمریکا وقتی قرارداد را لغو کرد و این چنین گفت که در برجام باختیم، چون برجام قرار بود رفتار منطقه ای ایران را عوض کند؛ در حقیقت ترامپ در این جریان یک کلمه از جریانات هسته ای سخنی به میان نیاورد بلکه گفت ۶ سال برجام ما را معطل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین طائب، فرمانده قرارگاه بصیرتی عمار، در همایش پرچمداران بصیرت ویژه طلاب حوزه علمیه خراسان، در مجتمع آیه ها با بیان این که خداوند متعال بارها در قرآن بر این نکته تاکید کرده که در ایفای کار خود سست نشوید، گفت: دلیل این سستی و عدم اهتمام، یا به دلیل مشکلات و یا دیر به نتیجه رسیدن است.

وی با اشاره به آیه «إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ الْمَلَائِكَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِي كُنتُمْ تُوعَدُونَ»، تصریح کرد: خداوند در این آیه بر این تاکید کرده که اگر این راه دارای مشکلات و سختی ها نبود، استقامت نیز نمیخاست و آنقدر دشواری و پیچیدگی دارد که فرموده ملائکه را برای شما می فرستم تا به یاریتان بیایند.

 فرمانده قرارگاه بصیرتی عمار با بیان این که دشمنان تلاش دارند تا مشکلاتشان، از نگاه شما دور باشد، ابراز کرد: دلیل پیروزی و نصرت شما آن است که بر اساس آیه «يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ»، از خداوند امیدی دارید در صورتی که دشمنان ندارند و به همین دلیل ما در جنگ تحمیلی برابر غول اقتصاد دنیا قرار گرفتیم اما به نصرت دست یافتیم.

حجت الاسلام والمسلمین طائب ادامه داد: امروز آنان با طراحی اقتصادی و با همراهی منافقین اقتصادی در کشور برای براندازی نظام تلاش کردند و ادعایشان آن بود که گفتند 40 ساله پیروزی انقلاب را نخواهید دید و با طراحی اقتصادی بنا داشتند با نوسان در قیمت ارز، کشور متزلزل شود اما موفق به آن نشدند و خداوند تا اینجا مسلمانان را یاری کرده است.

وی با اشاره به آیه «وَعَدَ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا مِنكُمْ وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَيَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِي الْأَرْضِ كَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِينَ مِن قَبْلِهِمْ» بیان کرد: شما امید به آخرت دارید، در صورتی که دشمنان ندارند؛ این که دستاوردهای انقلاب را بدانید نیاز است اما این را هم بدانید که همه این دستاوردهای انقلاب و بازخوانی و تبیین آن، از ملزمات حرکت انقلابی شما است.

فرمانده قرارگاه بصیرتی عمار با بیان این که امام راحل(ره) بر این تاکید کرد که ما لحظه ای پشیمان نیستیم، چون به تکلیفمان عمل کردیم، این تکلیف را مقدمه سازی ظهور دانست و تصریح کرد: آنچیز که در مجموعه دستاوردهای انقلاب روی داده اقتضائات حرکت است و هدف آن است که جهان را متنعم به نعمت بقیه الله الاعظم(ارواحنا فداه) کنید.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان این که امام زمان(عج) زمانی ظهور می کنند که سلاح ها علیه ایشان از کار افتاده باشند، عنوان کرد: چنانچه سلاح ها از کار نیافتاده باشند، با ظهورشان عده ای بر علیه ایشان توطئه چیده و ایشان را شهید می کنند و همچون روز عاشورا که 72 نفر در برابر دشمنان صف آرایی کردند تا سلاح ها بر جان امام حسین(ع) اثر نکند، امروز نیز رسالت یکایک شماست که زمینه را برای از کار افتادن سلاح ها و خنثی کردن آنها بر جان بقیه الله الاعظم( ارواحنا فداه) آماده کنید.

وی با بیان این که می توان سلاح ها را از کار انداخت که اگر این توانمندی تا نزدیک خانه خدا برسد به اهداف خود دست پیدا می کنید، ابراز کرد: هدف انقلاب رسیدن این پرچم به نزدیک خانه خداست که راهبرد این عملیات نابودی اسرائیل است.

فرمانده قرارگاه بصیرتی عمار با بیان این که آمریکایی ها در برجام به‌دنبال نجات اسرائیل بودند، اظهار کرد: رئیس جمهور فعلی آمریکا وقتی قرارداد را لغو کرد و این چنین گفت که در برجام باختیم، چون برجام قرار بود رفتار منطقه ای ایران را عوض کند؛ در حقیقت ترامپ در این جریان یک کلمه از جریانات هسته ای سخنی به میان نیاورد بلکه گفت ۶ سال برجام ما را معطل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان این که امروز دشمنان می خواهند با تبلیغات سوء ما را از افق اهداف بلند ناامید کنند، بیان کرد: مقام معظم رهبری در جریان فتنه 88 فرمودند این جریان ها ملت ما را واکسینه کرد و در حقیقت ما به کشورها دیگر بصیرت دادیم و امروز نیز این رسالت بر دوش شماست که محصول فتنه ۸۸ یعنی بصیرت را بروز رسانی کنید و به ملت انتقال دهید.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha