جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه شهرستان مینودشت:

حوزه/امام جمعه شهرستان مینودشت گفت: طلاب باید هوشیار باشند و دسیسه های دشمن را آگاهانه مورد بررسی قرار دهند، زیرا اگر امنیت و آرامش نباشد در جامعه علمی به دست نمی آید.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از گرگان، حجت الاسلام سید حسین حسینی در جلسه اخلاق عمومی کارکنان و طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) مینودشت به بررسی مسائل روز و بیان توصیه هایی به طلاب پرداخت.

وی ضمن بزرگداشت حماسه 9 دی بیان کرد: دشمن با برنامه ریزی در این فتنه، قصد براندازی نظام را داشت و با بهانه قرار دادن انتخابات، اقدام به اغتشاش و برنامه های مخرب در سطح جامعه کرد.

امام جمعه شهرستان مینودشت ضمن اشاره به هجمه های وارده به دین، بیان کرد: یکی از مشکلات بزرگی که با آن مواجه بوده و هستیم «داعش» و تفکرات منحرف آنان است که خسارات مالی، جانی و مالی بسیاری را در پی داشته است.

حجت الاسلام حسینی با اظهار این نکته که مقاومت و جانفشانی مدافعان حرم و مردم عراق و سوریه باعث نابودی داعش و محدود شدن دامنه فعالیت آنها شده است، اضافه کرد: مسئله دیگر شیعه انگلیسی است که با پشتیبانی انگلیس در لباس شیعه، درصدد ضربه وارد کردن به اسلام هستند.

وی ضمن تاکید بر مطالعه طلاب نسبت به مسائل روز جامعه و پاسخ گویی به سوالات مطروحه و حضور فعال در جامعه، خاطرنشان کرد: در مقطع حساس کنونی، با اخلاق حسنه و سعه صدر با مردم ارتباط برقرار نموده و از انتقادات آنان دلگیر نشوید.

امام جمعه شهرستان مینودشت بر حمایت از بحث حجاب در جامعه توصیه کرد و گفت: طلاب باید هوشیار باشند و دسیسه های دشمن را آگاهانه مورد بررسی قرار دهند؛ زیرا اگر امنیت و آرامش نباشد در جامعه علمی به دست نمی آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha