جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نیکپور

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مکتب الزهرا(س) یزد بر ضرورت آشنایی بانوان طلبه با دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، دومین جلسه کار گروه ویژه مراسم چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، با حضور مدیر و کارکنان مدرسه علمیه خواهران مکتب الزهرا(س) یزد، برگزار شد.

خانم نیکپور مدیر مدرسه علمیه خواهران مکتب الزهرا(س) یزد بیان کرد: امام هادی (ع) می فرمایند: از نعمت های خدا با حسن مجاورت استقبال کنید و فزونی آن را با شکر بر آن از خدا در خواست نمایید .

وی، حسن مجاورت را استفاده صحیح و بکار گرفتن نعمت در مسیر خدا عنوان کرد و افزود: خداوند حکیم است و بر اساس حکمت، نعمتی را می بخشد یا می ستاند و یکی از نعمت های ارزانی شده به ما، نعمت انقلاب اسلامی است که باری تعالی، آن را پرورش داده است و باید در نگهداری و حفظ آن کوشید .

مدیر مدرسه علمیه خواهران مکتب الزهرا(س) یزد با گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی و تقدیر از برگزار کنندگان مراسم بزرگداشت این حماسه در مدرسه و حضور طلاب در آیین بزرگداشت این روز، اظهار کرد: حماسه 9 دی برخاسته از جوشش و همت مردمی و تجلی بصیرت ملی است.

نیکپور پس از جمع بندی برنامه های پیشنهادی این کارگروه، برخی مصوبات را شامل اعزام چند سفیر فاطمی به مدارس با محتوای آموزشی ویژه فاطمیه و انقلاب، اجرای مسابقه کتابخوانی با موضوع زنان مبارز انقلابی، دعوت از پیشکسوتان انقلابی حوزه در آستانه چهل سالگی انقلاب، دیدار با خانواده شهدای انقلاب از جمله شهید صدوقی(ره) و بررسی شبهه های انقلاب اعلام کرد.

برپایه این گزارش، اعضای کارگروه هماهنگی و برنامه ریزی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نظرات خود را در مورد برگزاری برنامه های دهه فجر و تقارن آن با ایام فاطمیه، مطرح کردند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha