جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بیژن نوباوه

حوزه/ نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان این که توطئه های آمریکا علیه کشورمان تمامی شدنی نیست، گفت: پروژه نفوذ جدیدترین راهبرد آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»،بیژن نوباوه امشب در سلسله نشست های دهه بصیرت که در مسجد انصار الحسین قم برگزار شد، با اشاره به یوم الله 9دی اظهار داشت: مردم انقلابی ایران در دیماه سال 88 نشان دادند که به خوبی توطئه های دشمن را شناسایی کرده و با بصیرت کامل پشتیبان ولایت فقیه و نظام هستند.

وی ادامه داد: هدف دشمن در فتنه 88 براندازی نظام بود و مقامات و مسئولان کشورهای غربی بارها در سخنرانی های خودشان بر روی این موضوع تاکید کردند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جورج سوروس و امثال این شخصیت ها در سال 88 بارها گفتند فاتحه انقلاب اسلامی خوانده شده است که در عمل دیدیم ملت ایران اجازه این کار را نداد.

وی با بیان این که امروز بعد از 4 دهه پیش بینی های امام خمینی(ره)تحقق یافته ، تصریح کرد: امروز در قلب اروپا و کشور فرانسه مردم در خیابان ها علیه نظام سرمایه داری تظاهرات می کنند، موضوعی که امام خمینی(ره) در سال 57 به آن اشاره کرده بود.

نوباوه در بخش دیگری از سخنان خود، تصریح کرد: توطئه هایی که اکنون نظام را تهدید می کند کمتر از زمان های گذشته نیست و باید در این زمینه هوشیاری کافی را داشته باشیم.

وی قراردادهای بین المللی را مورد توجه قرار داد و  بیان داشت: FATF یکی دیگر از قرادادهای ننگین است که باعث می شود تمامی تراکنش های بانک های کشور  در آمریکا رصد شود و راه را بر کمک های انسان دوستانه ببندد، چرا که ایالات متحده آمریکا تمامی نهضت های آزادی بخش منطقه را جزء گروه های تروریستی می داند.

این فعال سیاسی، با انتقاد از برخی مسئولان و سیاسیون داخلی، ادامه داد: تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده که همواره برخی از عوامل داخلی در خدمت دشمن بوده اند و دشمن هیچ وقت نتوانسته خودش با نیروهایش به کشور ضربه بزند.

نوباوه با اشاره به شرایط منطقه تاکید کرد: جبهه مقاومت امروز از ایران الگو برداری کرده و خاورمیانه در اختیار جبهه مقاومت است.

وی خاطر نشان کرد: بصیرت نیاز امروز جامعه است و در انتخابات پیش رو باید با آگاهی به افرادی رای دهیم تا از باند بازی ها و توطئه گری ها جلوگیری کنند.

نوباوه افزود: امروز بصیرت این است که به آینده نظام حساس باشیم و گوش به فرامین رهبری بدهیم چرا که هیچ شخصیتی بهتر از ایشان نمی تواند کشتی انقلاب را به ساحل آرامش برساند.

وی تاکید کرد: برای نمونه می توان به صحبت های ایشان در خصوص برجام مراجعه کرد که به خوبی در سخنان خودشان بر بی اعتمادی به کشورهای غربی و در راس آن ها آمریکا تاکید کردند.

نوباوه در خصوص برنامه های جدید آمریکا علیه کشورمان نیز گفت: آمریکا هیچ وقت جمهوری اسلامی ایران را رها نخواهد کرد و توطئه های این کشور تمام شدنی نیست به طوری که در برنامه های جدید خود به دنبال نفوذ از داخل هستند.

وی ادامه داد: با قاطعیت می گویم آمریکا نمی تواند با جمهوری اسلامی وارد جنگ شود و بارها در طی 4 دهه گذشته تنها ژست حمله نظامی را گرفته و می داند که اگر یکی بزند پاسخ های فراوانی دریافت خواهد کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha