جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
طباطبایی

آیت الله طباطبایی نژاد عنوان کرد: صدا و سیما در بحران هایی که مردم با موجی از شبهات فضای مجازی مواجه می شوند، می تواند باطل را رد کرده و حق را بیان کند و با ایجاد روشنگری و پاسخگویی مناسب، مردم را اقناع کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار مدیرکل صدا و سیما  با بیان اینکه رسانه باید حرف حق را به مردم برساند، اظهار داشت: دشمنان ما قصد دارند با ایجاد شبهه در فضای مجازی، مردم را نسبت به مسئولان نظام و دولت بدبین کنند و با دروغ پراکنی مردم را از حکومت جدا سازند.

وی با اشاره به حساسیت های کار صدا و سیما افزود: فرصت خدمت به مردم برای کارکنان و مدیران صدا و سیما فراهم شده و باید قدر این نعمت الهی را بدانید و به دنبال بیان حق باشید چراکه پیامبر اکرم(ص) فرمودند هر کس از خانه خارج شود تا علمی را یاد بگیرد و به وسیله آن، باطلی را به حق برگرداند و یا فرد گمراهی را هدایت کند، همانند کسی است که 40 سال عبادت کرده است.

آیت الله طباطبایی نژاد عنوان کرد: صدا و سیما در بحران هایی که مردم با موجی از شبهات فضای مجازی مواجه می شوند، می تواند باطل را رد کرده و حق را بیان کند و با ایجاد روشنگری و پاسخگویی مناسب، مردم را اقناع کند.

وی با تقدیر از حضور مدیران صدا و سیمای مرکز اصفهان در مساجد گفت: بیان پاسخ مسئولان نسبت به اعتراضات مردمی، مطرح نشدن موضوعاتی که سبب ایجاد یأس در جامعه می‌شود و تخریب نکردن همه مسئولان و بیان انتقاد منصفانه از جمله موضوعاتی است که باید بدان توجه شود، همچنین حضور صدا و سیما در شهرستان ها و معرفی ظرفیت های هر شهر کار خوبی است..

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان در ابتدای این دیدار اظهار کرد: سیاستگذاری دشمنان بر این است که با پرداختن به تجمعات مردمی، موجی را در جامعه ایجاد کنند و ما در این شرایط به دنبال پاسخگویی مسئولان نسبت به مشکلات اقشار مختلف جامعه هستیم و تعامل سازنده ای با تمام دستگاه های اجرایی استان برای برطرف کردن مشکلات مردم و امیدآفرینی در سطح جامعه ایجاد شده است.

بهرام عبدالحسینی با اشاره به فعالیت های 5 ماهه اخیر صدا و سیمای مرکز اصفهان افزود: تغییر در برنامه های صدا و سیما برای جذب مخاطب، پخش برنامه خانواده، هشت بهشت و برخی از مستندها، در دستور کار قرار گرفتن برنامه های جوان و کودک، تغییر در واحد خبر و ساعات پخش خبر، پخش 6 هزار دقیقه برنامه تلویزیونی، پخش 188 گزارش تلویزیونی و 5 گزارش رادیویی با موضوع دستاوردهای نظام اسلامی از جمله اقدامات این مرکز در سال جاری است.

وی با بیان اینکه شبکه اصفهان، نخستین شبکه استانی کشور است، یادآور شد: مشکلات زیرساختی از نظر ساختمان ها و تجهیزات در مرکز اصفهان وجود دارد که نیازمند توجه ویژه است.

منبع: دفتر امام جمعه اصفهان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha