جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دومین روز اجلاس سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علما

حوزه/ دومین روز اجلاس سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای سراسر کشور در قم آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، نشست عمومی یازدهمین اجلاس سراسری جامعه مدرسین حوزه و علمای سراسر کشور امروز پنج شنبه با حضور شخصیت های برجسته و تاثیرگذار حوزوی سراسر کشور، با موضوع «راهکارهاي صيانت از انقلاب و نظام اسلامي»، با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران، در پژوهشکده علامه طباطبایی قم ‌آغاز به کار کرد.

بر اساس این گزارش: در این اجلاسیه آیت الله العظمی  نوری همدانی، آیت الله حسینی بوشهری، آیت الله مقتدایی، آیت الله دستغیب، آیت الله نمازی، حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی ، حجت الاسلام والمسلمین  ناطق نوری، نمایندگان ولی فقیه، اعضای خبرگان، اعضای جامعه مدرسین،‌علمای بلاد  و سایر شخصیت های برجسته حوزوی و کشوری حضور دارند.

آیت الله یزدی در این اجلاس ضمن عرض خیر مقدم با اشاره به موضوع اجلاسیه تاکید کرد: امیدواریم در این اجلاسیه با حضور صاحبنظران و علما مسائل و راهکارهای صیانت از انقلاب و نظام اسلامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.

آیت الله حسینی بوشهری دبیر شورای عالی حوزه های علمیه نیز در این اجلاس گفت: اگر مردم به دلیل سوء تدبیرهای مسئولین دچار سرخوردگی شوند، یک تهدید جدی برای نظام اسلامی بوده و روحانیت باید در زمینه حل شکاف بین مردم و نظام اسلام کار کرده و جلوی بی توجهی مردم نسبت به ناهنجاری ها را بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha