جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بهرام سرمست استاندار قم

حوزه/ استاندارجدید قم گفت: خدمت به شهر قم خدمت به اسلام، تمام ارزش‌های اسلامی و آبروی انقلاب اسلامی است، قم شهر معمولی مانند شهرهای دیگر نبوده و حوادث آن مورد توجه جهانیان است، حقیقت این است که قم جهان شهر تشییع در جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، بهرام سرمست عصر امروز در آئین معارفه خود به عنوان استاندار جدید قم که در تالار معصومیه فرمانداری برگزار شد، عنوان کرد: باید فاصله بین کلنگ زنی و افتتاح طرح‌های عمرانی و اقتصادی در استان کاهش پیدا کند.

وی تأکید کرد: خدمت به شهر قم خدمت به اسلام، تمام ارزش‌های اسلامی و آبروی انقلاب اسلامی است، قم شهر معمولی مانند شهرهای دیگر نبوده و حوادث آن مورد توجه جهانیان است، حقیقت این است که قم جهان شهر تشییع در جهان است.

استاندار جدید قم ابراز کرد: حقیقت این است که پیشنهاد خدمت در قم، مراجع تقلید و مراکز دینی پیشنهادی نبوده که بشود از کنار آن به‌سادگی عبور کرد، باید برای رفع مشکلات مردم تلاش‌های مضاعفی انجام بگیرد.

سرمست ادامه داد: قم خواستگاه انقلاب و مرجعیت بوده و لازم است تا از ظرفیت‌های عظیم موجود در این شهر مقدس به نحو شایسته‌ای استفاده شود، استفاده از ظرفیت جناح‌های سیاسی و بالفعل کردن استعدادهای موجود از رویکردهای اصلی استانداری قم است.

وی عنوان کرد: قم شهر مرجعیت و اهل‌بیت(ع) است و باید از این ظرفیت به‌درستی استفاده شود، زائرپذیری قم یکی دیگر از فرصت‌های توسعه و پیشرفت این شهر مقدس است، برای رفع مشکلات اقتصادی موجود در جامعه باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود.

استاندار قم با اشاره به‌ضرورت افتتاح طرح‌های نیمه‌کاره عمرانی ابراز کرد: باید فاصله بین کلنگ زنی تا افتتاح پروژه‌های عمرانی کاهش پیدا کند، طرح‌های عمرانی و اقتصادی استان قم باید دارای پیوست‌های فرهنگی و دینی باشد.

سرمست خاطرنشان کرد: پروژه قطار سریع‌السیر تهران-قم- اصفهان به دلیل موقعیت زائرپذیری قم باید در اسرع وقت افتتاح شود، ناراضی برگشتن ارباب‌رجوع از ادارات دولتی استان قم شایسته نظام اسلامی و انقلاب نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha