جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
همایش دو روزه اقتصاد اسلامی و امور مالی در لاهور آغاز به کار کرد

حوزه/ همایش بین المللی اقتصاد اسلامی و امور مالی با عنوان «سازگاری و قابلیت اعتماد پذیری: نوآوری های شرقی و تجربی در امور مالی اسلامی» روز گذشته در دانشگاه منهاج در لاهور آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از tribune دومین همایش بین المللی دو روزه اقتصاد اسلامی و امور مالی روز گذشته به میزبانی دانشگاه منهاج لاهور برگزار گردید.

 این همایش اقتصاد اسلامی «سازگاری و قابلیت اعتمادپذیری: نوآوری های شرقی و تجربی در امور مالی اسلامی» نام داشته و کارشناسان امور اقتصادی داخلی و خارجی، تجار رده بالا، برگزیدگان محافل بانکی، سرمایه گذاران، معامله گران و دانشجویان و همکاران پژوهشی موسسات مختلف دانشگاهی و مالی مرتبط با «با اقتصاد حلال» در آن شرکت داشتند.

نخستین جلسه و افتتاحیه این همایش توسط معاونت ریاست، از هیات مدیره دانشگاه منهاج لاهور برگزار شد. این افتتاحیه شامل پرده برداری از کتابی با نام «اخلاقیات تجارت اسلامی»  بود که در حقیقت نسخه اردوی کتاب «اخلاق کسب و کار در اسلام» می باشد.

 در این جلسه همچنین جوایزی به شخصیت های برجسته و فعال به سبب خدماتشان در زمینه های بانکداری، مالی و اقتصاد اسلامی بود. به علاوه سخنرانی با عنوان «حلال (طیب)/ رفتار اقتصادی مبتنی بر انسان و ارزش» در جلسه افتتاحیه ارائه گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha