پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حجت الاسلام ناصر شکریان - مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

حوزه/ حجت الاسلام شکریان با بیان این که دشمن در آستانه دهه چهارم انقلاب همه توان خود را به کار گرفته تا زمینه ای را برای فتنه و آشوب در کشور فراهم کند، گفت: این مردم هوشیار و با بصیرت هیچ گاه فریب توطئه های دشمنان را نخواهند خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، امروز در جلسه کمیته فرهنگی و تبلیغی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب بر ضرورت بهره گیری از همه ظرفیت های موجود به منظور برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های دهه چهارم انقلاب تأکید کرد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که انقلاب اسلامی ایران بر پایه دین و حضور گسترده ملت به پیروزی رسید، افزود: امروز نیز حضور در صحنه مردم بزرگترین پشتوانه انقلاب برای حرکت های بزرگ در عرصه های مختلف است.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که دشمن همه توان خود را به کار گرفته تا با تبلیغات دروغین، مردم از صحنه انقلاب دور کند، بیان داشت: این مردم بودند که در همه عرصه ها و صحنه های چهار دهه اخیر با حضور خود دست رد بر سینه دشمنان و بدخواهان زدند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که مردم در چهار دهه اخیر وفاداری خود به انقلاب، نظام اسلامی و ولایت را در عمل ثابت کرده اند، خاطرنشان کرد: امروز وظیفه مدیران و مسؤولان است که در جهت رفع مشکلات مردم گام بردارند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مسؤولان به گونه ای عمل کنند که در دهه چهارم انقلاب از مشکلات و گرفتاری های مردم کاسته شود، تصریح کرد: امروز تنها چیزی که ملت بزرگ ایران را خوشحال می کند رفع مشکلات اقتصادی و بازگشت آرامش به کشور است.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که دشمن در آستانه دهه چهارم انقلاب همه توان خود را به کار گرفته تا زمینه ای را برای فتنه و آشوب در کشور فراهم کند، بیان داشت: این مردم هوشیار و با بصیرت هیچ گاه فریب توطئه های دشمنان را نخواهند خورد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید براین که ملت بزرگ ایران در هر شرایطی پشتیبان انقلاب اسلامی خواهند ماند، خاطرنشان کرد: تحریم و فشار چیز تازه ای نیست و این ملت چهل سال است که با این تحریم ها زندگی کرده اند.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که یکی از مهم ترین اهداف دشمن در آستانه چهل سالگی انقلاب، ایجاد فضای یأس و ناامیدی نسبت به آینده کشور در میان مردم است، تصریح کرد: مسؤولان به گونه ای عمل کنند تا فضای نشاط، شادابی و امیدواری در کشور ایجاد شود.

حجت الاسلام شکریان با تأکید براین که انقلاب اسلامی با سرعت در مسیری که قرار دارد حرکت می کند و دشمنان نیز نمی تواند مانع این حرکت عظیم انقلاب شوند، خاطرنشان کرد: اگر همه دنیا هم با هم متحد شوند نمی تواند مانع اراده ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی شوند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha