جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین با بیان این که ملت ایران بارها در عرصه های مختلف این کشور سربلند بیرون آمده و طعم شکست و خواری را به دشمنان چشانده است، گفت: امروز ایران اسلامی در قله پیشرفت و اقتدارقرار داشته و تهدیدات دشمنان توخالی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، در جمع مدیران مدارس علمیه استان قزوین، گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دشمنان در تلاش هستند که ذائقه شیرین ملت را با توطئه های مختلف تاخ کنند، ولی بار دیگر ملت ایران این تلخی را به آنها خواهد چشاند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان همیشه برای این نظام اسلامی توطئه ها و تحریم های ظالمانه ای را به مرحله اجرا در آوردند تا بتوانند نظام اسلامی که شهدا و امام خمینی(ره) و این ملت بصیر پایه گذاری نمودند را به نوعی تضعیف و یا ساقط کنند که موفق نشدند.

حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی با بیان این که ملت ایران بارها در عرصه های مختلف این کشور سربلند بیرون آمده و طعم شکست و خواری را به دشمنان چشانده است، افزود: امروز ایران اسلامی در قله پیشرفت و اقتدارقرار داشته و تهدیدات دشمنان توخالی است.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد مقام معظم رهبری تمام آمال دشمنان را نقش برآب و راه نفوذ و توطئه آنها را مسدود کرده که باید شکر گزار نعمت ولایت  باشیم.

وی اظهار کرد: ملت ایران ٤٠ سال تجربه مقاومت در مقابل تحریم ها را دارد و با شرایط تحریم پیشرفت های مختلفی در عرصه های مختلفی را به دست آورده است.

 مدیر حوزه علمیه قزوین به مسائل منطقه اشاره و بیان کرد: رژیم جعلی اسراییل امروز به عنوان یک غده چرکین در منطقه جنایات مختلفی را با همراهی رژیم آل سعود علیه کشورها انجام می دهد که سکوت مدعیان حقوق بشر در این موضوع جایی بسی تاسف است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی بیان کرد: اسرائیل جنگهای مختلف 33 روزه و یا 22 روزه، و ... را علیه مردم مظلوم فلسطین انجام داد، ولی نتوانست در برابر اراده ایمان قوی رزمندگان مقاومت تحمل کند و این رژیم در سراشیبی سقوط و فروپاشی قرار دارد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha