جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
انقلاب اسلامی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه نفوذ فرصت طلبان در انقلاب یکی از آفت هایی است که انقلاب را تهدید می کند گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و ایام فاطمیه انتظار از روحانیون بسیار بالاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در جمع روحانیون مستقر که در محل سالن اجتماعات این اداره کل گرد هم آمده بودند، با اشاره به در پیش بودن ایام فاطمیه و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: در ایام پیشرو هم خدا و هم  نخبگان و عامه مردم از طلاب و روحانیون انتظار دیگری دارند.

وی با بیان اینکه خداوند متعال هم بین عالم و غیر عالم تفاوت قائل شده است اظهار داشت: خداوند متعال از تبلیغ و پاسداری دین به عنوان وظایف عالمان یاد کرده است و انقلاب اسلامی هم از دین جدا نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: اگر چه مشکلات و نواقصی هم وجود دارد اما باید توجه داشت که این مسائل در زمان ائمه هم وجود داشته چون شیطان هیچگاه بیکار نبوده است.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی با بیان اینکه هرگاه زمینه برای تبلیغ دین محیا ‌تر بوده شیطان حضور فعال تری داشته، تصریح کرد: اما دین باعث نمی شود که در نظام جمهوری اسلامی در جهت حل مشکلات و آسیب ها بر نیاییم و به همین دلیل مسئولان کشور دائم در حال تلاش هستند.

وی افزود: اصلی وجود دارد که برای هر چیزی در عالم آفتی است و آموزه های دینی هم بر این اصل تاکید دارد؛ لذا انقلاب اسلامی هم دارای آفتی است که باید این آفات را شناخت و در جهت حل آن بر آمد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه یکی از آفت هایی که انقلاب اسلامی را تهدید می کند نفوذ فرصت طلبان در انقلاب است، افزود: گاهی این نفوذ در پست های مدیریتی است و گاهی هم در قالب یک تفکر که از یک خانواده و یا جمعی شروع می شود و جامعه ای را در برمی گیرد.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی تصریح کرد: در طول تاریخ عوامل نفوذی ضربات بسیاری بر پیکره اسلام و پس از آن انقلاب وارد کرده اند که روحانیون باید آن را برای مردم بیان کنند.

وی از تجدد گرایی به عنوان آفت دیگر نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و افزود: کم یا زیاد کردن برخی از مسائل از دین نمونه ای از اقداماتی است که در قالب تجدد گرایی صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه آفت دیگر انقلاب اسلامی رجعت تدریجی به ارزش های فرهنگی بیش از انقلاب است، اظهار داشت: برخی از ارزش هایی که با ظهور انقلاب اسلامی ریشه کن شد، اکنون پس از چهل سال عده ای به دنبال آن هستند تا از آن ها به عنوان ارزش احیا کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از توطئه های دشمنان به عنوان یکی دیگر از آفت های این انقلاب یاد کرد و افزود: توطئه دشمنان امری قطعی است که در قرآن هم به آن اشاره شده است.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha