جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نوروززاده

حوزه/ مسئول رسیدگی به امور مساجد کاشان بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در منابر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام رحمت الله نوروززاده، شب گذشته در هم اندیشی ائمه جماعات کاشان و آران و بیدگل با نماینده مردم این شهرستان ها در مجلس شورای اسلامی، در مسجد قائمیه کاشان، با گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، گفت: همان طور که مقام معظم رهبری نگاه ویژه ای به دهه مبارک فجر دارند، روحانیون و ائمه جماعات نیز با تبعیت از معظم له وظیفه دارند سالگرد پیروزی انقلاب را با شکوه تر از سال های قبل برگزار کنند.

وی ادامه داد: ائمه جماعات نسبت به تجلیل از جانبازان، ایثارگران و خانواده معظم شهدا محدوده مسجد و استفاده از خاطرات آنها، برگزاری میزگرد، نمایش فیلم های خاص دوران انقلاب، بیان و مستندسازی نقش مسجد و ائمه جماعات در شکل گیری انقلاب، فراخوان عکس، خاطره، دایر کردن نمایشگاه عکس، تهیه نشریه های تبلیغی، نقاشی کودکان و چهل شب برنامه ویژه بخصوص شب های دهه فجر برنامه ریزی کنند.

مسئول رسیدگی به امور مساجد کاشان به تقارن ایام فاطیمه با دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود: استفاده از ایام فاطمیه و منابر این مناسبت، مشورت با جوانان برای استفاده از فضای مجازی، دعوت از مسئولین شهر برای پاسخ به سوالات و بیان فعالیت ها، برگزاری جلسه هم اندیشی با جوانان محل و پیشگامان برای برنامه ریزی بزرگداشت چهل سالگی انقلاب و ... از دیگر وظایف ائمه جماعات در دهه فجر است.

وی در پایان با بیان این که بعضی از هیئت امنای مساجد از عدم حضور ائمه جماعات در هیئت امنا گله مند هستند، گفت: انتظارداریم ائمه جماعات به خاطر عملیاتی شدن منشور ترسیم شده مقام معظم رهبری حضورشان را در جلسات هیئت امنای مساجد پررنگ تر کنند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha