سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
متهمان بمب گذاری مسجد مینه سوتا در دادگاه گناهکار شناخته می شوند.

حوزه/ در جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات مظنونین بمب گذاری مسجد بلومینگتون در مینه سوتا که هفته آینده برگزار می شود، متهمان قرار است با اذعان به گناه خود، دفاعیه شان را از بی گناه به گناه کار تغییر دهند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از kstp، جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات دو مظنون بمب گذاری در مسجد بلومینگون در ایالت مینه سوتای آمریکا قرار است هفته آینده برگزار شود و این دو نفر قرار است به گناهان خود اعتراف کنند.

دو نفر از متهمان شبه نظامی پرونده بمب گذاری در مسجد مینه سوتا که پیش از این با دفاعیه بی گناهی در دادگاه حاضر شده بودند قرار است در دادگاه فدرال که هفته آینده برگزار می شود دفاعیه خود را تغییر دهند، این بدین معناست که با اذعان  به گناهکاری بودن در دادگاه حضور خواهند یافت.

میکائیل مکورتر و جو موریس به همراه هریس، عضو دیگر این گروه متهم هستند که در آگوست 2017 از یکی از شهرهای ایالت ایلینوی حرکت کرده و به مرکز اسلامی دارالفاروق، مسجد مسلمانان مینه سوتا حمله کرده اند.

مکورتر پیش از این گفته بود که این نژادپرستان سفیدپوست لاین اقدام را برای ترساندن مسلمانان انجام داده اند. هم اکنون سه فرد متهم به این جرم نفرت محور می باشند که با یک بمب دست ساز به مسجد حمله کرده اند. دادگاه هریس  به طور جداگانه برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha