جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کتابداران

حوزه/ حجت الاسلام امیریان از برگزاری دومین همایش کتابداران حوزه علمیه اصفهان با تجلیل ۳۵ نفر از کتابداران فعال خبر داد.

حجت الاسلام مجتبی امیریان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، اظهار کرد: هرساله به مناسبت روز کتابدار و کتابخوانی،همایش کتابداران حوزه برگزار می شود ولی در سال جاری بدلیل تقارن این روز با ایام امتحانات طلاب در دیماه برگزار شد.

وی در مورد اهداف برگزاری این همایش اذعان داشت: اولین هدف ما از برگزاری سالانه همایش کتابداران، هماهنگی بیشتر کتابداران حوزه علمیه با همدیگر است چون سیستم ثبت و امانت دهی کتاب برای همه آنها یکسان است لذا عدم هماهنگی می تواند مشکلاتی را ایجاد کند، البته هرسال میهمان ویژه هم به این همایش دعوت می شود تا تازه های امر کتابداری را به دوستان کتابدار بیاموزد.

حجت الاسلام امیریان در مورد تعداد شرکت کنندگان در این همایش بیان داشت: بیش از 40کتابدار در این همایش حضور داشتند که بدلایل مسافرت و راه بندان و یخ زدگی راه ها در شهرستان های غربی خدمت برخی از کتابدارن مدارس غرب اصفهان نبودیم.

وی در مورد محتوا ، کیفیت و میهمانان همایش امسال ابراز کرد: میهمان ویژه همایش امسال دکتر هندسی(مدیرعامل شرکت نرم افزاری پیام مشرق)و مهندس الصاق(مدیرفنی شرکت)حضور داشتند و در مورد ارتقاء نرم افزار،توانمندی ها ،crm،توضیحاتی دادند و قول ادامه همکاری با حوزه علمیه داده شد.

مسئول واحد فرهنگی حوزه علمیه اصفهان در مورد سایر سخنرانان جلسه گفت: حجت الاسلام سید علی اکبر مومنی(مسئول فنی نرم افزارثبت کتاب حوزه)و حجت الاسلام محمدناصری(استاددوره های کتابداری حوزه)به بیان نواقص و مزایای سیستم نرم افزار ثبت کتاب پرداختند و پیشنهاداتی را نیز به مدیرعامل شرکت ارائه نمودند.

وی افزود: در این جلسه  صحبت ها،انتقادات و پیشنهادات کتابداران را شنیده تا برای مرتفع ساختن مشکلات تلاش کنیم.

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: در این همایش از 35 نفر از فعالین کتابدار حوزه علمیه تجلیل شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha