جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: امروز اقتدار و عظمتی که نظام جمهوری اسلامی در دنیا به دست آورده مرهون ولایت فقیه و شهدا ی گرانقدر بوده و چه خوب است در جلسات مختلف وصیت نامه شهدا و دستاوردهای انقلاب بیان شود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در جمع مدیران مدارس علمیه قزوین با تاکید بر لزوم برگزاری باشکوه جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، گفت: امروز همه مسئولین بویژه مدیران و اساتید حوزه علمیه قزوین باید اهداف و دستاوردهای ارزشمند این نظام بر آمده از خون شهدا را برای آحاد مردم تبیین کنند.

وی بیان کرد: آنچه  امروز نظام جمهوری اسلامی را در برابر توطئه های شوم دشمنان و ایادی استکبار جهانی در منطقه مصون نگه داشته، رهبری بی بدیل رهبر معظم انقلاب اسلامی و دفاع ملت ایران از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: امروز اقتدار و عظمتی که نظام جمهوری اسلامی در دنیا به دست آورده مرهون ولایت فقیه و شهدا ی گرانقدر بوده و چه خوب است در جلسات مختلف وصیت نامه شهدا و دستاوردهای انقلاب بیان شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم در برابر دشمنان ایستادند و به آنها فهماندند جوانان انقلابی ایران اسلامی هیچ گاه به آنها اجازه نخواهند داد که به این کشور جسارت و تعدی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی، بر لزوم برگزاری برنامه های مختلف ایام الله دهه فجر در مدارس علمیه قزوین تاکید کرد و گفت: مدیران و اساتید حوزه علمیه قزوین باید ضمن فضا سازی و پخش سرودهای انقلابی در مدارس و همچنین برگزاری نشست های تخصصی و بصیرتی با حضور کارشناسان برجسته، بیش از پیش در نکوداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی تلاش کنند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha