جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه گل تپه -حجت السلام والمسلمین موسوی

حوزه/ حجت الاسلام موسوی گفت: آمریکا در ۴۰ سال گذشته شبانه روز به دنبال ایجاد مشکل برای جمهوری اسلامی بوده و امکان ندارد استراتژی خود را یک شبه تغییر دهد. این موضوع نه تنها در مورد آمریکا بلکه در زمینه اروپا نیز صدق می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام سید ابراهیم موسوی، ظهر امروز در جمع طلاب همدان با تاکید بر اینکه ذات آمریکایی ها تغییر ناپذیر است، گفت: آمریکا در 40 سال گذشته شبانه روز به دنبال ایجاد مشکل برای جمهوری اسلامی بوده و امکان ندارد استراتژی خود را یک شبه تغییر دهد. این موضوع نه تنها در مورد آمریکا بلکه در زمینه اروپا نیز صدق می کند.

وی، تبعیت از ولایت را کلید حل مشکلات دانست و افزود: مقام معظم رهبری به خوبی مسیر درست و خط عبور را برای ما مشخص کرده است، لذا این وظیفه ما است که از ولایت پیروی کنیم.

استاد حوزه علمیه همدان تصریح کرد: عده ای که به دنبال سازش با غرب هستند و تفکر آن ها تفکر غرب گرا است، هیچ گاه نمی توانند برای رفع مشکلات مردم گامی بردارند، چرا که دلبستگی انها به جایی دیگر است.

حجت الاسلام موسوی، حضور مدیران بی انگیزه را یکی دیگر از موضوعات مهم و قابل بررسی عنوان کرد و یادآور شد: حضور یک مدیر کاربلد و جهادی در هر جایگاهی، به سود مردم و نظام است.

وی ادامه داد: مدیری که با اشرافی گری مبارزه کند و اتکا او به نیروی جوان و انقلابی درون کشور باشد، نیاز امروز کشور و انقلاب است تا با توانایی های خود مشکلات را از بین ببرد.

حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: هنگامی که وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص fatf می گوید که هیچ تضمینی وجود ندارد، بسیار جای تعجب است که با وجود عدم تضمین باز هم به دنبال برقراری ارتباط با کشورهای غربی و آمریکا هستند و به کسانی که مانع این کار می شوند، ایراد می گیرند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha