جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
محرابی سازمان تبلیغات فارس

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: برگزاری جشن های مردمی و ایراد سخنرانی از جمله برنامه های متداولی است که هر ساله در دهه مبارک فجر برگزار می شود، اما امسال در سطح کلان کشور موضوع چهل سالگی انقلاب با شعار «افتخار به گذشته، امید به آینده» در دستور کار قرار گرفته است.

حجت الاسلام محمد صادق محرابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، با اشاره به برگزاری برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در ایام دهه مبارکه فجر موضوع مهم «چله انقلاب» را در چهلمین سالگرد و پیروزی دنبال خواهیم  کرد.

وی، دهه مبارکه فجر را یکی از برنامه‌های «چله انقلاب» دانست و افزود: برگزاری جشن های مردمی و ایراد سخنرانی  از جمله برنامه های متداولی است که هر ساله در دهه مبارک فجر برگزار می شود، اما امسال در سطح کلان کشور موضوع چهل سالگی انقلاب با شعار «افتخار به گذشته، امید به آینده» در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل  تبلیغات اسلامی استان فارس عنوان کرد: در راستای برگزاری برنامه‌های چله انقلاب، مدیران در شهرستان ها به عنوان دبیر ستاد چله انقلاب انتخاب شدند. پس از انتخاب روسای تبلیغات در شهرستان ها به عنوان دبیر، دو کارگروه از جمله تشکل‌های مردمی و قرآنی نیز تحت عنوان ایجاد انقلاب و استمرار انقلاب و همچنین اهداف قرآنی انقلاب اسلامی از ابتدا تا کنون را تشکیل شد.

حجت الاسلام محرابی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های مهمی که در این طرح با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات تعریف شده این است که در سخنرانی های دهه مبارکه فجر امسال رویکرد متفاوتی با سال‌های گذشته داشته باشیم، بدین صورت که در کنار سخنران اصلی برنامه در سطح استان، یک سخنران از جوانان انقلابی به ایراد سخن پیرامون تعلیل انقلاب از نگاه جوانان بپردازد. به عنوان مثال اگر قرار است در ایام دهه مبارک فجر در ۵۰ نقطه از سطح استان برنامه سخنرانی انجام شود قبل از آن یکی از جوانان انقلابی سخنرانی خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha