جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
فرهنگی سازمان اوقاف

حوزه/ معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه فارس با بیان اینکه ۱۶۵ مبلغ در ایام فاطمیه و دهه مبارک فجر به سطح استان اعزام خواهند شد، افزود: در این ایام ۶۵ مبلغ از استان قم و ۱۰۰ مبلغ از استان فارس به مناطق مختلف در سطح استان اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام رحیم صفری در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به اینکه در ایام فاطمیه و دهه مبارک فجر روحانیون مبلغ به سطح استان اعزام خواهند شد، اظهار داشت: اعزام مبلغین برای ایام شهادت حضرت فاطمه(س) و در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب خواهد بود.

وی با بیان اینکه ۱۶۵ مبلغ در ایام فاطمیه و دهه مبارک فجر به سطح استان اعزام خواهند شد، افزود: در این ایام ۶۵ مبلغ از استان قم و ۱۰۰ مبلغ از استان فارس به مناطق مختلف در سطح استان اعزام خواهند شد.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه فارس تصریح کرد: اعزام مبلغین از ۱۲ بهمن ماه آغاز و تا ۲۲ بهمن ماه در سطح استان ادامه خواهد داشت.

وی به برپایی ایستگاه های صلواتی و نمایشگاه ها و نمایشگاه هایی تحت عنوان دستاوردهای نظام مقدس اسلامی در دهه مبارک فجر اشاره و عنوان کرد: بقاع متبرکه سطح استان محل اجرای این برنامه ها در سطح استان خواهد بود.

حجت‌الاسلام صفوی ادامه داد: برپایی خیمه‌های معرفت از یک روزه تا ۱۰ روزه و نمایشگاه یاس نبوی از جمله دیگر برنامه‌هایی است که ایام فاطمیه و دهه مبارک فجر در بقاع متبرکه سطح استان برپا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha