جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سردار قاسمی

حوزه/فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه سپاه پاسداران نهادی جوشیده از متن انقلاب و همراه و پاسدار انقلاب است، گفت: قدرت نرم ما متعلق به انقلاب اسلامی است و هرچه با روحانیت، شهدا و یاران انقلاب منسجم و متحد باشیم بهتر و شایسته تر می توانیم به حفظ و حراست از انقلاب بپردازیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، سردار علی قاسمی امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده تیپ مردم پایه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، اظهار داشت: بعد از دفاع مقدس در عرصه های مختلف کویر سیستان و بلوچستان، شمال شرق خراسان بزرگ و مناطقی که تیپ ماموریت داشته است دائم در مرزهای خراسان جنوبی حضور داشته ایم و شهدای گرانقدری تقدیم شده است.

وی با اشاره به اینکه شهید ظریف و شهید دشتی دو جانشین تیپی بوده اند که تاکنون شهید شده اند، افزود: چند فرمانده گردان و شهدای زیاد دیگری در عرصه امنیتی، مبارزه با اشرار، ضد انقلاب و در مبارزه با همه کسانی که قصد ناامنی داشته و در جای جای این مناطق حضور داشته اند، شهید شده اند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی عنوان کرد: تیپ مردم پایه انصارالرضا(ع) از آغاز تاسیس تیپ در همه صحنه ها در میدان حاضر بوده است.

قاسمی با بیان اینکه سپاه پاسداران نهادی جوشیده از متن انقلاب و همراه و پاسدار انقلاب بوده و امروز باید همه موانع را رفع کند و از مردم و کشور دفاع کند، گفت: قدرت نرم ما متعلق به انقلاب اسلامی است و هرچه با روحانیت، شهدا و یاران انقلاب منسجم و متحد باشیم بهتر و شایسته تر می توانیم به حفظ و حراست از انقلاب اسلامی بپردازیم.

وی قدرت سخت سپاه را مربوط به حضور مردم در عرصه های دفاعی دانست و یادآور شد: بسیج است که در همه عرصه ها حضور دارد و این ظرفیت را سپاه ایجاد کرده است که در همه عرصه ها تلاش کرده ایم در ظرف بسیج جا بدهیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اگر امروز سپاه مورد انتقاد بدخواهان و دغدعه ای برای بدخواهان است بخاطر حضور رزمندگان در صحنه های مختلف است، متذکر شد: خوشبختانه هماهنگی و همراهی بین سایر نیروهای مسلح با فرماندهان سپاه در استان وجود دارد.

قاسمی اضافه کرد: همراهی نیروهای مسلح در همه مناسبت ها تداوم دارد و کنگره شهدای استان خراسان جنوبی هم با حضور و همراهی همه نیروهای مسلح در استان برگزار شده است.

وی در ادامه با اشاره به خدمات تیپ انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بعد از هشت سال دفاع مقدس گفت: خدمات امنیتی، مردم یاری، محرومیت زدایی و رسیدگی به محرومان سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی بوده است که نیروهای این یگان، تمام ریگ های جنوب نهبندان و شرق کرمان را زیرپا گذاشته اند و همه پاسداران و فرماندهان جدیدی که داریم توجیه هستند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: تیپ انصار الرضا(ع) یکی از موفق ترین تیپ ها بوده و جز یگان هایی بوده ایم که تسلط خوب بر زمین و منطقه داشته ایم.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha