جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام خدری

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر خواستار توجه به مشکلات جوانان شد و گفت: امروز وضعیت جوانان از حیث امکانات زندگی خوب نیست و دختران و پسران به سختی می توانند تشکیل زندگی دهند؛ هزینه ها سه برابر شده و آمار ازدواج به شدت پایین آمده که علت این امر مسائل اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری، امروز در نشستی با مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر، با تقدیر از تلاش های کمیته امداد در راستای خدمت رسانی به مددجویان، اظهار داشت: امروز وضعیت جوانان از حیث امکانات زندگی خوب نیست و دختران و پسران به سختی می توانند تشکیل زندگی دهند؛ هزینه ها سه برابر شده است و آمار ازدواج به شدت پایین آمده که علت این امر مسائل اقتصادی است و همین باعث می شود تا زحمات نهادهایی همچون کمیته امداد خنثی شود.

مدیر حوزه علمیه بوشهر، کمیته امداد را نهادی فعال و با دین عنوان کرد و ادامه داد: این نهاد مخلصانه کار می کند و فعالیت آن مبتنی بر دین است.

وی خواستار توجه به مشکلات جوانان شد و گفت: در صورتی که به این موضوع مهم توجه نشود امکان دارد در آینده شاهد معضلات و ناهنجاری های اجتماعی باشیم که نتیجه آن باز تولید فقر می شود.

حجت الاسلام خدری در ادامه با بیان اینکه در شهر چغادک میزان فقر نسبتاً بالاست افزود: برای رفع این مساله به یک نهضت محرومیت زدایی در شهر نیاز داریم و باید ادارات و نهادهایی که مرتبط هستند کمک کنند تا بتوانیم در جهت محرومیت زدایی بتوانیم قدمی برداریم.

امام جمعه چغادک خواستار مطرح کردن مسائل و طرح های فرهنگی کمیته امداد شد و گفت: این طرح ها را می توان در جلسات فرهنگی که در شهر برگزار می شود بررسی کرد.

حجت الاسلام خدری از تشکیل کارگروهی خودجوش جهادی در بین کسبه و بازاریان شهر چغادک خبر داد و گفت: این گروه مردمی به تناسب حرفه هرکدام از اعضای آن در راستای کمک به رفع مشکلات مردم فعالیت می کند و اگر خانواده ضعیفی نیاز به بخشی از خدمات عمومی داشته باشد، از کمک فنی رایگان این افراد خیر بهره مند شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha