جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
جامعه اسلامی تورنتو به بیمارستان های شهر کمک رسانی می کنند

حوزه/ کمپین «دوستان مسلمان بیمارستان» توسط گروهی از مسلمانان جامعه شرق تورنتو آغاز شده و قصد آنها جمع آوری ۲۵۰ هزار دلار کمک مالی برای اهدا به بیمارستان ها بوده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از aboutislam، جامعه اسلامی شرق تورنتوی کانادا در حال تکمیل پروژه جمع آوری کمک های مالی 250 هزار دلاری برای اهداء به بیمارستان ها هستند. این پروژه با نام کمپین «دوستان مسلمان بیمارستان» پنج سال پیش آغاز شد.

ظهیر سید از کمیته برگزاری «شبکه بهداشت و درمان اسکاربورو» که این کمپین را راه اندازی کرده، در مراسم خیریه ای که به این مناسبت برگزار شده بود، گفت: سال گذشته هدف ما این بود که 250 هزار دلار کمک مالی را در عرض 5 سال جمع آوری کنیم. مفتخرم بگویم که اکنون یک سال از این تعهد گذشته و ما 213 هزار و 800 دلار را جمع آوری کرده ایم.

وی گفت: رسیدن به این هدف تنها با مشارکت های سخاوتمندانه و تعهد و  تمایل به گوش دادن جامعه اسلامی امکان پذیر بود، ما کم کم میوه تلاش هایمان را که سال گذشته آغاز کردیم می چینیم.

این رویداد خیریه با حضور امامان جماعت، رهبران جامعه اسلامی و مساجد و همچنین فعالان مدنی، سیاستمداران و مقامات بیمارستانی در منطقه اسکاربورو در تورنتوی کانادا بزگرار شد.

در این مراسم مایکل مازا، مدیر اجرایی این بنیاد نیز در رابطه با اهمیت کمک به بیمارستان ها در شهر و حمایت اجتماعی صحبت کرد.

شیخ عمران علی از مرکز اسلامی طارق نیز، از مسلمانان و سازمان های اسلامی به خاطر حمایت از بیمارستان ها تشکر کرده و گفت: واژه «دوستان مسلمان بیمارستان» را وقتی می بینم احساس بسیار عزیزی به من دست می دهد، این احساس که مساجد و مراکز و سازمان های اسلامی با همدیگر برای هدف مشترکی تلاش می کنند.

وی افزود: من دیده ام که وقتی همه آن ها با هم فعالیت داشته می کنند، چه نتایج موثری در پیش خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha