جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت السالام محبی

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه قزوین گفت: نفوذ یکی از مصادیق جنگ نرم است، چرا که این مسئله وارد شدن به فکر و اندیشه جامعه هدف است که باید مراقب نفوذ و توطئه های مخفیانه دشمنان باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد محبی امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه التفاتیه قزوین، گفت: نفوذ یکی از توطئه های کار آمد دشمنان یک جامعه بوده و بعد از اینکه استکبار جهانی با جنگ نظامی به مقصود خود نرسید، رویکرد خود را عوض کرد و از راه نفوذ سعی در توطئه دارد.

حجت الاسلام محبی خاطرنشان کرد: نفوذ امری تدریجی است که بر اثر گذر زمان مانند موریانه فکر و اندیشه افراد را خورده و تباه می سازد، لذا دشمن ممکن است از اوایل تحصیلات، شخصی را وارد یکی از مراکز علمی کرده و از او حمایت مالی نماید، تا آن شخص بعد از گذراندن تحصیلات، از نیروهای آنان به حساب آید.

عضو شورای حوزه حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: اینکه می بینیم در داخل کشور بعضی حرف دشمن را تکرار و مانند دشمنان موضع گرفته و عمل می کنند، این نتیجه نفوذ است که به طور طبیعی و غیر مستقیم انجام می شود.

استاد حوزه علمیه حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: نفوذ یکی از مصادیق جنگ نرم است، چراکه این مسئله وارد شدن به فکر و اندیشه جامعه هدف است که باید مراقب نفوذ و توطئه های مخفیانه دشمنان در جامعه اسلامی باشیم.

 وی اظهار کرد: نفوذ با توجیه کری در جامعه بروز و ظهور پیدا کرده  و با حالت تقدس گرایی و التزام به ظواهر به وجود می آید و برای شناخت نفوذیان بصیرت لازم است.

وی به تاکید رهبری فرزانه انقلاب اسلامی در رابطه با مسئله نفوذ در کشور اشاره و بیان کرد: یکی از موضوعات مهم مقام معظم رهبری که به آن تاکید داشتند، مسئله نفوذ است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha