پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حجت الاسلام داداش زاده

حوزه/ حجت الاسلام داداش‌زاده گفت: انقلاب اسلامی به برکت وحدت ملی به بار نشست و امروز یکی از بزرگترین دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی وحدت شیعه و سنی است که در کنار هم برای اعتلای اسلام و انقلاب تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام محمد داداش زاده، امروز در همایش «تبیین دستاوردهای فکری معنوی انقلاب اسلامی» با عنوان«گفتمان انقلاب اسلامی در چهلمین سال» که در ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: این دومین مرحله از نشست تبیین دستاوردهای معنوی و فکری جمهوری اسلامی است که با همکاری نهادهای فرهنگی در شهر ارومیه برگزار می‌شود و مرحله اول آن آبان ماه برگزار شده بود و مرحله سوم نیز در 10 بهمن در ارومیه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: امروز همه ما موظف هستیم که دستاوردهای انقلاب اسلامی را به همه مردم بیان کنیم تا مردم بیشتر با دستاوردهای نظام مخصوصا دستاوردهای فکری و معنوی آشنا شوند، عظمت و عزتی که انقلاب اسلام به مسلمین داد را می‌توان از مسلمین جهان سوال کرد که چگونه از عزت انقلاب اسلامی سخن می‌گویند و ما چون خود از این نعمت الهی بهره‌مند هستیم، زیاد به آن فکر نمی‌کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: انقلاب اسلامی عصاره 124 هزار پیامبر و ائمه معصومین(ع) است که بعد از 1400 سال به بار نشسته و به نام انقلاب اسلامی و تحت حاکمیت اسلام مستقر شده و تبلور پیدا کرده است.

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی با وحدت ملی به دست آمد و امروز یکی از بزرگترین دستاورد آن را می‌توان وحدت شیعه و سنی قلمداد کرد که در کنار هم برادرانه برای اعتلای انقلاب اسلامی زیر پرچم اسلام تلاش می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha