جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام حمید بهرامپور

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر (عج) بیجار گفت: بارزترین ویژگی انقلاب مردم ایران، اسلامیت و مردم سالاری آن بود، در حالی که در پشت سر بیشتر انقلاب ها و جریانات سیاسی و نظامی بسیاری نهفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام حمید بهرامپور، ظهر امروز در نشست تعدادی از بسیجیان شهرستان بیجار ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: این انقلاب ساده به دست نیامده است که اجازه دهیم به فرموده امام راحل به دست نامحرمان بیفتند.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر(عج) بیجار در ادامه با تاکید بر تفاوت های انقلاب مردم ایران با سایر انقلاب ها، گفت: اولین و شاید گفت بارزترین ویژگی انقلاب مردم ایران، اسلامیت و مردم سالاری آن بود، در حالی که در پشت سر بیشتر انقلاب ها و جریانات سیاسی و نظامی بسیاری نهفته است.

وی با اشاره به اینکه تشکیل انقلاب اسلامی به رهبری پیر جماران بسیاری از معادلات جهان استکبار در منطقه را دستخوش تغییر کرد، افزود: تا قبل از تشکیل جمهوری اسلامی در جهان، خاورمیانه عرضه تاخت و تاز کشورهای مستکبر به مانند آمریکا و اسرائیل بود، ولی پیروزی انقلاب تمامی این معادلات را برهم زد.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر(عج) بیجار تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی به یمن رهبری حکیمانه امام خامنه ای در اوج قله های افتخار قرار دارد و همین امر باعث دشمنی های بدخواهان خارجی و داخلی شده است.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله پیشرفت ها و دستاوردهای چهل ساله انقلاب پرداخت و بیان کرد: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی؛ کشور به حدی در بحث تولید و خودکفایی در سطح بسیار پایینی قرار داشت که حتی توانایی تولید پیچ و مهره را نداشت این در حالی که بود که بسیاری از ابرقدرتها حاملی و پیشتیبان وی بودند!!

وی پیروزی انقلاب اسلامی را نه تنها زمینه ساز استقلال و پیاده شدن اسلام راستین دانست، بلکه ایجاد این نظام را عامل خودباوری جوانان این مملکت خواند.

حجت الاسلام بهرامپور ادامه داد: امروز که دهه چهارم از پیروزی انقلاب اسلامی را پشت سر می گذاریم به عینه می بینیم که تمام جهان استکبار در مقابل ملت ایران قرار گرفته اند و از هر توطئه و ترفند ننگینی برای ساقط کردن این انقلاب رویگردان نیستند، ولی با این وجود به حول قوه الهی تمام دسیسه های دشمنان داخلی و خارجی تاکنون ره به جایی نبرده است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به ضرورت وجود بسیج در جامعه و کشور بیان داشت: بسیج پتانسیلی عظیم و از ارکان رکین نظام مقدس جمهوری اسلامی است. تاریخ 40 ساله این انقلاب نشان است هرکجایی که این انقلاب نیاز داشته، بسیج و بسیجی بدون هیچ گونه چشم داشتی وارد میدان شده است که این را باید یکی دیگر از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر(عج) بیجار در پایان سخنان خود اظهار داشت: روزهای آینده جشن انقلاب در سراسر ایران اسلامی آغاز می شود و شما بسیجیان نیز باید دوشادوش ملت شریف ایران در این جشن  بزرگ حضوری پرشور و به یاد ماندنی خواهید داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha