جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی، نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی با بیان اینکه مشکل معشیت نباید در یک کشور اسلامی وجود داشته باشد گفت: باید تمام تلاش خود را به کار گیریم که سفره فقرا از وضعیتی که الان دارند، بهتر شود و آنها از مشکلات مالی خارج شده و بتوانند رفاه معیشتی در زندگی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی، نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی، عصر امروز در نشست شورای زکات استان یزد که در استانداری برگزار شد با تاکید بر اینکه عظمت و عزت انقلاب اسلامی ایران را مدیون امام و رهبری و شهدای والا مقام هستیم، گفت: مبادا امام خمینی(ره) و سیره آن حضرت در جامعه ما فراموش شود، چرا که این انقلاب کاملا با نام امام خمینی(ره) عجین شده و دشمن نیز طی سال های گذشته سعی داشته که مردم را نسبت به انقلاب و آرمان های امام راحل بدبین کند و به آنها بفهماند که انقلاب کارایی لازم را نداشته است.

وی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب این سال ها بارها و بارها اعلام کردند که نمی گذارند انقلاب، چهل سالگی خود را ببیند که با بصیرت مردم و درایت مقام معظم رهبری به خوبی این مسیر طی شد و دشمن نیز به مانند سال های گذشته و دفعات قبل با شکست مواجه شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی در ادامه با بیان اینکه تلاش برای زکات در واقع دلسوزی برای رفع مشکلات محرومان است، تصریح کرد: این کار علاوه بر تلاش برای اجرای یک حکم الهی، نشان انسانیت هم است و هر کسی در این راستا تلاش کند قطعا ارزش و پاداش والایی نزد خدای متعال خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه حاکمیت اسلامی باید معیشت مردم را تامین و بستر را برای رفاه آنان به وجود آورد، اضافه کرد: مردم در کشور اسلامی نباید مشکل معیشت داشته باشند، چرا که فقر همسایه کفر است و اگر در جامعه‌ای فقر وجود داشته باشد، خواندن آیات قرآن و روایات برای آن جامعه اثرگذار نخواهد بود.

رئیس شورای زکات کشور در پایان عنوان کرد: باید تمام تلاش خود را به کار گیریم که سفره فقرا از وضعیتی که الان دارند، بهتر شود و آنها از مشکلات مالی خارج شده و بتوانند رفاه معیشتی در زندگی داشته باشند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha