جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
 حجت الاسلام سیدناصرالدین  نوری زاده- رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران»

حوزه/ حجت الاسلام نوری زاده با بیان این که انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی برای خدمت به مردم است، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در بین نهادها و سازمان های فرهنگی، سازمان فاخری است و سرمایه های بسیار گرانقدری دارد که مهترین آن شبکه مردمی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت الاسلام سیدناصرالدین نوری زاده در مراسم معارفه مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران که ظهر امروز در محل سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، گفت: انقلاب اسلامی هدیه گرانقدر پروردگار و برگ زرّینی در تاریخ بشریت بود. و همه انبیا و پیامبران آرزو می کردند این اتفاق مبارک اتفاق بیافتد و حکومت اسلامی با همه ابعادش شکل بگیرد.

وی افزود: دو مولفه حضور امام و حضور مردم در سال 57 برای اولین بار در کنار هم قرار گرفت و منجر به تاسیس نظام اسلامی شد، اسلام در بدو شکل گیری در قالب نماز جماعت، تجلی حکومت اسلامی را نشان داد.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران، تصریح کرد: هم اکنون فرصت مناسبی در اختیار همه ما قرار گرفته، تا معارف اسلام ناب و عقاید صحیح را در جامعه تبیین کنیم و حلاوت و شیرینی دین را به مردم بچشانیم.

وی با بیان این که فرصت کنونی فرصت مغتنمی برای خدمت به مردم است، ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی در بین نهادها و سازمان های فرهنگی، سازمان فاخری است و سرمایه های بسیار گرانقدری دارد که مهترین آن شبکه مردمی است.

حجت الاسلام نوری زاده افزود: در استان تهران بیش از 18 هزار هیئت مذهبی وجود دارد و در مناسبت های دینی و مذهبی بیش از 5 هزار مبلغ از استان تهران اعزام می شوند، همه این ها سرمایه هایی است که می توانیم از آن ها استفاده کنیم. 313/42

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha