جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام عابدینی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عابدینی گفت:علما و روحانیت همیشه و با شایستگی به خوبی پاسخگو بوده اند و توانسته اند در سوالات و شبهات مردم را برطرف نمایند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، در مراسم معارفه و تکریم مدیر مرکز پاسخگویی به سوالات دینی استان قزوین، ضمن قدردانی از تلاش های مدیر سابق این مرکز، گفت: در گذشته مرکز پاسخگویی به سوالات شرهی استان قزوین، حجت الاسلام ذوالفقاری و ابوالقاسمی توانستند برنامه ها و فعالیت های خوب و ارزشمندی برگزار نمایند که جای قدردانی است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: بارها حضرت آیت الله جوادی آملی و حسن زاده آملی از قزوین به عنوان پایتخت حوزه های علمیه یاد کرده اند که باید قدردان فعالیت تبلیغی در این عرصه مانند مرحوم حجت الاسلام میرفتاحی باشیم که در این عرصه هم به خوبی اثرگزاربودند.

وی بهره گیری بیشتر از پیشکسوتان در این عرصه را حائز اهمیت دانست و بیان کرد: مدیر جدید علاوه بر اینکه باید برنامه هایی با سبک و ابتکارات جدید انجام دهد، باید از نظریات مسئولین قبلی نیز به خوبی در جهت پیشبرد این مرکز به خوبی استفاده نماید.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی عنوان کرد: امروز نیاز جامعه بوده که به سوالات نسل جوان پاسخ داده و شبهات را در جامعه به خوبی برطرف نماییم.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین جدیدت و مشورت و خلاقیت را در امور برنامه ها را مورد تاکید قرار داد وبیان کرد: جدیت، خلاقیت و مشورت از ابزار مهم یک مدیر بوده که باید بتوانیم از این سه عنصر در اجرایی کردن برنامه ها به خوبی بهره بگیریم.

وی اظهار کرد: کسانی که در عرصه پاسخگویی به شبهات دینی فعالیت می‌کنند، نباید صرفاً نیازهای استان قزوین را در این عرصه مورد توجه قرار دهند؛ بلکه باید نیازهای جهانی دین را مورد توجه قرار دهند، تا با ضمن آشنایی به شبهات و نیازهای روز، آمادگی پاسخگویی به آن‌ها را در خود ایجاد کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha