جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بزرگداشت انقلاب اسلامی

حوزه/ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم در بیانیه ای از مردم شریف و ولایتمدار این استان، برای حضور در آیین بزرگداشت چهلمین دهه فجر فاطمی که روز جمعه ۱۲ بهمن ماه در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می شود، دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، در این بیانیه  آمده است: فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مزین و معطر به شمیم عطر فاطمی و برافراشته شدن پرچم عدالت اسلامی مبارک باد.
این بیانیه ادامه یافته است: چهلمین سالگرد تحقق وعده الهی غلبه حق بر باطل با تجربه گرانسنگ 40 سال مقاومت، شهادت طلبی، جهاد فی سبیل الله، ولایتمداری و استکبارستیزی، نوید بخش افق روشن و آینده ای درخشان تر از قبل با شکست عزت آفرین راهبردهای شیطانی طاغوت اعظم آریکای جهان خوارست.
بیانیه می افزاید: امت متدین، بصیر و لحظه شناس ایران اسلامی برغم فراز و نشیب ها و مشکلات اقتصادی، در طلیعه دهه پنجم استوارتر از همیشه با تجدید میثاق و پیوند ناگسستنی با اسلام، انقلاب اسلامی و نعمت بی بدیل و لایت مطلقه فقیه، به اذن الله مهیای جشن بزرگ و دشمن شکن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این میراث ماندگار و امانت احیاگر اسلام ناب محمدی(ص)، حضرت امام خمینی(ره) و صدها هزار شهید و جانباز هستند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این بیانیه آحاد مردم شریف و ولایتمدار خاستگاه انقلاب اسلامی را به انجام رسالت دینی و انقلابی در مقطع حساسی کنونی دعوت و به آگاهی می رساند مراسم آغازین بزرگداشت چهلمین دهه فجر فاطمی همزمان با سراسر کشور ساعت 9 صبح روز جمعه 12 بهمن ماه سالروز بازگشت پرخیر و برکت رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار نظام مقدس اسلامی در شبستان امام خمینی حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار و سپس با حضور در بیت شریف امام راحل عظیم الشان و ادای احترام به روح ملکوتی آن عزیز سفرکرده، بیت انقلاب گلباران خواهد شد.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha