جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام انصاری

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین ضمن انتقاد از تک خوانی یک زن در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر، گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جلسه حضور داشت و باید مراسم را ترک می کرد و نباید از کنار این هنجار شکنی دینی با بی توجهی می گذشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مسعود انصاری در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه التفاتیه قزوین، ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، گفت: ورود تاریخی امام راحل(ره) به میهن اسلامی، نور امیدی در دل مردم و همه مستضعفان جهان روشن کرد.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با آن اندیشه نورانی و تابناک در برابر رژیم پوسیده شاهشاهی ایستاد و ترسی از ابرقدرت ها و اجانب نداشت و انقلاب اسلامی را با همراهی آحاد ملت به پیروزی رساند

 استاد حوزه علمیه قزوین ضمن انتقاد از تک خوانی یک زن در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر، بیان کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جلسه حضور داشت و باید مراسم را ترک می کرد و نباید از کنار این هنجار شکنی دینی با بی توجهی می گذشت.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی خون بهای هزاران شهید بوده، متاسفانه عده ای خود فروخته در تلاش برای ترویج فرهنگ منحط غرب و ایجاد بی بند و باری در جامعه اسلامی هستند، ولی این عده بدانند که روحانیت هیچ گاه اجازه این دهن کجی را به آرمان های امام(ره) و شهدا نخواهد داد.

حجت الاسلام انصاری عنوان کرد: از مسئولین و دست اندرکاران این برنامه مبتذل که موجب رنجش همه دلسوزان نظام اسلامی گردید، می خواهیم که در پیشگاه ملت ایران عذرخواهی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha