جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
رضویی

حوزه/ مسئول روابط عمومی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی گفت: تعدادی از خادمیاران آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی در اقدامی خداپسندانه با اهدای خون جهت نجات زندگی افراد نیازمند اقدام کردند.

غلامحسین دباغی مسئول روابط عمومی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، اظهار کرد: به مناسبت ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فاطمیه بیش از ۶۰ نفر از خادمیاران آستان قدس رضوی به حضور در مرکز اهدای خون، خون اهدا کردند.

وی ادامه داد: این اولین دوره اهدای خون توسط خامیاران آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی است، که ان‌شاءالله  در جامعه گسترش یابد.

مسئول روابط عمومی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی با اشاره به تداوم این حرکت خداپسندانه در راستای فرهنگ سازی، تصریح کرد: هدف از این حرکت خداپسندانه ترویج فرهنگ اهدای خون و اشاعه فرهنگ رضوی در بین مردم استان است.

دباغی با بیان اینکه برنامه اهدای خون هر شش ماه یک بار توسط خادمیاران انجام خواهد شد خاطرنشان کرد: این عمل خداپسندانه به صورت دوره‌ای و در مناسبت‌های مختلف و مستمر توسط عزیزان خادمیار در خراسان جنوبی ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha