جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
پاسخ به شبهات

حوزه/واحد پاسخگویی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها در سال ۷۵ و در قالب یک نوبت‌کاری (قبل از اذان مغرب) فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، واحد پاسخگویی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها در سال ۷۵ و در قالب یک نوبت‌کاری(قبل از اذان مغرب) فعالیت خود را آغاز کرده است.

بر اساس این گزارش: در حال حاضر این واحد در قالب ۵ نوبت‌کاری از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ شب مشغول پاسخگویی به پرسش‌های شرعی، اعتقادی و تصحیح قرائت نماز زائران و مجاوران آستان بانوی کرامت است.

در بخش پاسخ به پرسش‌های شرعی واحد خواهران در حال حاضر ۱۲۰ استاد پاسخگو به‌صورت افتخاری مشغول پاسخگویی به پرسش‌های بانوان زائر و مجاور آستان مقدس بانوی کرامت هستند.

در بخش پاسخگویی اعتقادی ۲۲ استاد به پرسش‌های بانوان مراجعه‌کننده پاسخ می‌دهند و در بخش تصحیح قرائت نماز ۲۱ استاد مشغول ارائه خدمات فرهنگی در این زمینه به زائران هستند.

در پاییز سال جاری در بخش پاسخگویی به پرسش‌های شرعی ۲۹ هزار نفر، در بخش پاسخگویی به پرسش‌های اعتقادی ۳۱۴ نفر و در بخش تصحیح قرائت نماز ۱۷۰۹ نفر به واحد پاسخگویی خواهران آستان مقدس مراجعه داشته‌اند که این موضوع نشان‌دهنده توسعه شاخصه‌های فرهنگی دینی پس از انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سمانه US ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    0 0
    سلام من تاریخ طلاقم ۱۱/۷/۹۹بوده طلاقم موافقتی بوده ‌بعد که دفتر خانه که رفتیم اون روز صیغه طلاق خونده نشده فقط ثبت شده. ومهر طلاق زدند در شناسنامه ‌من همون شب حین شدم ووقتز که طلاق نامه دیدم ۸تاریخ خورد حالا می خواهم بدونم عده من سه ماه ده روز تمام شود درسته طلاق من صیغه عربی خونده نشده