جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تجلیل از طلاب برتر مدرسه علمیه کامیاران

حوزه/ با حضور معاون پژوهش حوزه علمیه استان کردستان و دیگر اساتید حوزوی تعدادی از طلاب برتر در زمینه علمی، اخلاقی و قرآنی مدرسه علمیه امام باقر(ع) شهرستان کامیاران با اهدای جوایزی تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان،  مراسم تجلیل از طلاب برتر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران، پیش از ظهر امروز با حضور اساتید، روحانیون و طلاب برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام محمدرضا شریفی خواه، معاون پژوهش حوزه علمیه استان کردستان ضمن تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: بهمن ماه یادآور رشادت ها و آزادیخواهی امام راحل و جوانان این مملکت است.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شما طلاب باید در بسیاری از زمینه ها بتوانید سرآمد جامعه و همسالان خود باشید.

حجت الاسلام شریفی خواه عنوان کرد: طلاب باید بتوانند در زمینه علمی تمام تلاش خود را داشته باشند و در مسایل دینی و مذهبی مبلغان خوبی برای دین اسلام و تشیع باشند.

این استاد حوزوی در ادامه بیان کرد: همه شما طلاب باید همت و تلاش خود را صرف آموختن نمایید و اجازه ندهید برخی از افکار بی ارزش شما را از مسیر درست و معنوی که انتخاب کرده اید، دلسرد نمایند.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: همچنین شما خانواده های طلاب باید افتخار کنید که فرزندان شما به عنوان سربازان امام زمان (عج) انتخاب شده اند، لذا در دوران تحصیل فرزندان خویش آنان را همواره تشویق کنید و برای آنها مشوقان خوبی باشید.

در ادامه این مراسم تعدادی از طلاب نمونه در حوزه علمی، اخلاقی و قرآنی با اهدای جوایزی مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

در پایان این مراسم نیز نماز جماعت به امامت حجت الاسلام سیدجلال حسینی؛ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران اقامه گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha