جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
یوسفی

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کاشان، پیروزی انقلاب اسلامی ایران را بزرگترین و تاثیرگذارترین رویداد معاصر جهان و نمونه کوچکی از زمان ظهور امام زمان (عج) برای کسانی که از قیامش تردید دارند، دانست .

حجت الاسلام میثم یوسفی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» درکاشان، با تسلیت سالروزشهادت حضرت صدیقه زهر(س) و تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: کسانی که می خواستند تاریخ را ازدست امامت و ولایت جدا کنند، این تاریخ با خون حضرت فاطمه زهرا(س) آغازشد و درسال 57 بدست فرزندش امام خمینی (ره) کبیر به ثمر نشست.

وی، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران چشمه همیشه جوشانی است که راه را برای ظهورامام زمان (عج) آماده خواهد کرد و درمسیرحرکت خود همه انسانها  را بیدار، پاک و مطهر می کند.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کاشان، پیروزی انقلاب اسلامی ایران را بزرگترین و تاثیرگذارترین رویداد معاصر جهان و نمونه کوچکی از زمان ظهور امام زمان(عج) برای کسانی که از قیامش تردید دارند دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران نشان داد یک رهبر الهی و دینی با قیام خود می تواند دنیا را تحت تاثیرخود قرار دهد.

وی ایستادگی ملت ایران در برابر مستکبرین را دلیل اصلی تهدیدهای دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: با توجه به اینکه آمریکا و صهیونیست غاصب دربرابر ایران احساس خطرکرده اند، با تحریم و فشاراقتصادی تمام تلاش خودشان را برای تسلیم نمودن ملت ایران بکار گرفته اند.

حجت الاسلام یوسفی، انقلاب اسلامی ایران را انقلاب پابرهنگان و مستضفان دانست و با بیان اینکه استکبارجهانی با تهدید اقتصادی هرگز نخواهند توانست ملت بزرگ ایران را تحت تاثیر قرار دهد، گفت: همان طورکه ملت ایران با دست خالی در جنگ تحمیلی مقابل ابرقدرت های دنیا ایستاد و حاضرنشد یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد، الان هم همانند دوران جنگ با توکل و توسل به اهل بیت(ع) و ایمان راسخ قاطعانه دربرابر تهدیدهای دشمنان ایستاده است.

وی، به وظیفه بسیار سنگینی که حوزه های علمیه نسبت به جوانان دارند اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه دشمن درجنگ اقتصادی اعتقادات جوانان را تحت تاثیر قرار می دهد، روحانیون  و حوزه های علمیه با روشنگری باید مسائل درست اسلام را به گوش جوانان برسانند.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کاشان تصریح کرد: ملت ایران با دست خالی در مقابل  توپ و تانک شاه، علیه حکومت استبدادی  ایستاد و انقلاب اسلامی را برپا کردند.

وی، به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون حضور پرشورمردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: دلیل اینکه معظم له فرمود 22 بهمن باشکوتراز هرسال باید برگزار شود، برای این است که با واردشدن مردم در خیابانها، ایمان راسخ خودشان را به دشمنان نشان بدهند و گرنه دشمن تصور خواهدکرد که توانسته اسلام را در ایران منزوی کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha